امام جمعه خرم‌دره تاکید کرد
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه متاسفانه فلسفه حجاب در بین مردم به خوبی تبیین نشده است، گفت: عفاف و حجاب به عنوان دو ارزش در جامعه‌ بشری به ویژه جوامع اسلامی همواره در کنار هم به کار رفته‌اند.
کد خبر: ۴۵۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 07 July 2017
حجت‌الاسلام علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهر خرم‌دره ضمن سفارش خود و دیگر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت حجاب از سفارشات قرآن و احادیث است و بر آن بسیار تاکید شده است.

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب گفت: در مورد پوشش زنان ایران باستان، مطالب زیادی در تاریخ وجود دارد، به طوری که ویل دورانت درباره پوشش زنان ایران باستان و اینکه حجاب در بین آنان رایج بوده است مطالبی را در کتاب خود آورده است.

امام جمعه خرم‌دره با تاکید بر اینکه حجاب مختص اسلام نبوده و در سایر ادیان هم رایج بود، افزود: اگر در تاریخ مطالعه کنیم، در دین‌های دیگر هم زنان آنها حجاب داشتند و حتی در مسیحیت همانند ادیان  دیگر حجاب امری معمول و مورد تأیید بوده است.

حسینی با اشاره به اینکه متاسفانه فلسفه حجاب در بین مردم به خوبی تبیین نشده است، گفت: عفاف و حجاب به عنوان دو ارزش در جامعه‌  بشری به ویژه جوامع اسلامی همواره در کنار هم  به کار رفته‌اند.

امام جمعه خرم‌دره  شهادت حضرت حمزه(ع) و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی را هم تسلیت گفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار