رئیس هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان مطرح کرد
در زمان بررسی پرونده افراد در شورای شهر در هیأت نظارت درباره سوابق کیفری افراد دوباره استعلام گرفته می‌شود.
کد خبر: ۴۵۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 05 July 2017
رئیس هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان درباره سوابق کیفری یکی از اعضای منتخب شورای شهر اظهار کرد: در زمان بررسی پرونده افراد در شورای شهر در هیأت نظارت درباره سوابق کیفری افراد دوباره استعلام گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سوابق کیفری و آن محکومیت، نوع محکومیت و مقدار محکومیت همه اینها در داشتن اجازه فعالیت‌های اجتماعی و یا عدم فعالیت‌ها اجتماعی موثر است، اضافه کرد: ما همه این پرونده‌ها را دقیق بررسی کردیم.

بیگدلی با اشاره به اینکه علاوه بر موضوعات مطرح شده محکومیت نیز در حدی بوده است که ضمن استعلام گرفته شده از قوه قضائیه محکومیتی برای فعالیت‌های اجتماعی نبوده است، اظهار کرد: وقتی اینها کنار هم گذاشته می‌شود، وقتی فردی عمدا یا سهوا اشتباهی کرده نباید تا آخر عمر گریبان‌گر وی شود.

رئیس هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه همه اعضای هیأت نظارت بر انتخابات استان نیز به دقت موضوعات مربوط به کاندیداهای شورای شهر را بررسی کرده‌اند، گفت: به طور حتم افرادی که در این زمینه فعالیت داشتند، حاضر نیستند به خاطر دنیای هیچ احدالناسی، عاقبت خود را بفروشند و در این زمینه کاملا بر اساس قانون عمل شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار