به مناسبت فرا رسیدن عید فطر
صدا و سیمای مرکز زنجان همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است
کد خبر: ۴۴۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ 25 June 2017
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر ویژه برنامه‌هایی به همین مناسبت در صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می شود.

در این راستا معاونت سیما ویژه‌برنامه «عیدانه» را به تهیه‌کنندگی اکبر مهران‌پور در دو قسمت 7۰ دقیقه‌ای آماده برنامه‌ریزی کرده است که در ایام عید فطر یعنی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 5 و 6 تیرماه از ساعت 21 به صورت زنده به روی آنتن خواهد برد.

این ویژه‌برنامه که با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مخاطبان در تعطیلات عید فطر پخش خواهد شد شامل آیتم‌های متنوعی از جمله اجرای زنده سرود و موسیقی در محل استودیو، پخش گزارش‌ها و دل‌گویه‌های مردمی، حضور مهمانان از اقشار مختلف در برنامه، پخش وله‌های شاد، بیان آداب و رسوم مردم زنجان در عید فطر و ... است.

همچنین معاونت سیما امسال برای اولین‌بار نماز عید فطر به امامت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

معاونت صدا نیز ویژه‌برنامه رادیویی با عنوان «بایراملیق» را برای ایام عید مهیا کرده است که در ایام عید فطر از ساعت 17.45 تا 19 به مدت 75 دقیقه لحظات شاد و بانشاطی را برای مخاطبان فراهم خواهد کرد.

نمایش طنز، گزارش نماز عید فطر، گزارش از شهرستان‌های استان درباره آداب و رسوم عید فطر، حضور مهمانان مختلف در برنامه، پخش سرودهای شاد و مفرح از آیتم‌های متنوع این برنامه است. غلامرضا مهدیون تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

ویژه‌برنامه دیگر رادیو زنجان «عید بندگی » است که در دو روز ایام عید از ساعت 8 تا 9 صبح پخش خواهد شد. در این برنامه کارشناسان به موضوع حفظ ارزش‌های اخلاقی ماه مبارک رمضان در طول سال خواهند پرداخت. تهیه‌کننده این برنامه میثم نبی است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار