مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان مطرح کرد
الوندی گفت: این سازمان در سال‌های اخیر تلاش کرده تا با تجدید نظر در روش‌های ناکارآمد و ارتقای خدمات و شفاف‌سازی امور و کاهش مراجعه و ارتقای خدمات در فضای مجازی و سلامت اداری، حرکت‌های اساسی در راستای تحقق اهداف سازمان انجام دهد.
کد خبر: ۴۴۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 24 June 2017
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان  با بیان اینکه در سازمان ثبت اسناد و املاک اعمال حاکمیت از طریق صدور اسناد ثبتی شرکت‌ها، موسسات غیرتجاری، ازدواج و طلاق، اختراعات و اسناد رسمی انجام می‌گیرد، اضافه کرد: این سازمان در سال‌های اخیر تلاش کرده تا با تجدید نظر در روش‌های ناکارآمد و ارتقای خدمات و شفاف‌سازی امور و کاهش مراجعه و ارتقای خدمات در فضای مجازی و سلامت اداری، حرکت‌های اساسی در راستای تحقق اهداف سازمان انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه استفاده از فناوری‌های نوین و سامانه الکترونیکی و ساماندهی بانک‌های اطلاعاتی و سامانه‌های جدید و اجرای کاداست جامع کشور تاثیر بالایی در نظم بخشی بر اراضی املاک و مالکیت صنعتی و ... دارد، گفت: هرچه خدمات الکترونیک بیشتر شود تسریع در امور و جلوگیری از فساد اداری نیز بیشتر شده و اشخاص سریعتر به خدمات مورد نظر خود دست پیدا می‌کنند.

الوندی با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز چون دیگر مراکز ثبت اسناد کشور در راستای رسیدن به اهداف سازمان در سال 1395 تلاش‌های خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: در سال 1395 اداره کل ثبت اسناد و املاک استان 38 هزار و 44 فقره سند مالکیت صادر کرده، که نسبت به سال گذشته خود 3 هزار و 300 فقره بیشتر بوده است.

الوندی با بیان اینکه تعداد اسناد تنظیمی در دفاتر در سال گذشته 182 هزار 551 فقره بوده است، اظهار کرد: در حال حاضر همه دفاتر دستی حذف شده که در راستای اقدامات سال گذشته سازمان بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد ازدواج دائمی ثبت شده در سال گذشته 10 هزار و 18 فقره بوده است، ابراز کرد: همچنین بر اساس آمار تعداد پرونده‌های اجرایی ثبت اسناد و املاک استان زنجان یک هزار و 392  فقره بوده است.

الوندی با بیان اینکه در بخش اجرا نیز تلاش داریم، همه پرونده‌ها را به نتیجه برسانیم، تصریح کرد: در حال حاضر همه اسناد به صورت تک برگی صادر می‌شود.




منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار