نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران مطرح کرد
تروریست‌ها بدانند این پایان کار نیست اگر بخواهند به جنگ‌شان با جبهه مقاومت ادامه دهند قطعا با تهدیدهای سخت‌تری مواجه خواهند شد
کد خبر: ۴۴۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 23 June 2017
حجت الاسلام علی شیرزای در حاشیه راهپیمایی روز قدس گفت: هر زمانی که تهدید دشمنان علیه انقلاب می‌خواست اجرایی شود، ملت ایران از همه اقشار به‌صورت منسجم در صحنه حضور پیدا می‌کنند تا دشمنان انقلاب اسلامی بدانند جمهوری اسلامی ایران‌ با سایر کشورها متفاوت است. ملت ایران پشت سر رهبری ایستاده و هرگز به دشمنان اجازه نخواهد داد برای ما تصمیم‌گیری کند.


نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: ملت ایران همانطور که از اول انقلاب تا به امروز قدرت اسرائیل را به سمت ضعف برده است این حرکت را تا مسیر نابودی اسرائیل ادامه خواهد داد.

شیرازی ادامه داد: آنچه که در این چند سال شاهد بودیم روز به روز قدرت تروریست ها و قدرت آمریکا در عراق و سوریه رو به ضعف رفته است و امروز ما شاهد تقویت جبهه مقاومت در جهان اسلام هستیم.

وی تاکید کرد: موشک‌هایی هم که اخیرا به قلب داعش در سوریه زده شد این حقیقت را ثابت می‌کند و تروریست‌ها بدانند این پایان کار نیست اگر بخواهند به جنگ‌شان با جبهه مقاومت ادامه دهند قطعا با تهدیدها سخت‌تری مواجه خواهند شد.




منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار