در آستانه روز جهانی قدس صورت گرفت
آیت‌الله علی خاتمی و اسداله درویش امیری در پیامی مشترک از اقشار مختلف مردم استان زنجان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
کد خبر: ۴۴۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 22 June 2017
آیت‌الله علی خاتمی و اسداله درویش امیری در پیامی مشترک  از اقشار مختلف مردم استان زنجان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

متن این پیام بدین شرح می باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان قرار داریم که با تدبیر هوشمندانه رهبر کبیر و بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده است. 
سرگذشت فلسطین و ایجاد حکومتی جعلی در سرزمینی مقدس برای ملت‌های مسلمان بسیار عبرت آموز است، ریشه این مصیبت عظیم در منطقه و برافراشتن پرچم یک دولت غاصب در قلب جهان اسلام، مبتنی بر نقشه و طراحی شوم استعمارگران و مستکبران عالم در جهت تحکیم سلطه و سیطره بر ملل مسلمان در خاورمیانه ایجاد شد و کماکان با حمایت ستمکاران عالم بر حیات مبتنی بر ظلم و جنایت خود ادامه می‌دهد.
امروز متاسفانه امت اسلامی در شرایطی قرار دارند که عده‌ای از حکام بعضی از کشورهای مسلمان بجای تاکید بر اتحاد مسلمین و حق طلبان عالم برای استیفای حقوق انسانی مردم فلسطین و کاهش ظلم و ستم به آنان، همدستی آشکاری با رهبران فاسد اسرائیل غاصب برقرار نموده و در شیپور فتنه و اختلاف میان حکومت های اسلامی می دمند که منافعش مستقیما نصیب قدرتهای بزرگ و دشمنان ملل مسلمان می‌شود.
امروز بعد از گذشت حدود چهار دهه از نامگذاری روز قدس برای پیروی از سیره امام راحل و جانشین فرزانه ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، از همه اقشار مردم در استان زنجان دعوت می‌کنیم با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس همانند سال‌های گذشته بر پیمان مستحکم خویش با آرمانهای حق طلبانه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده و فریادهای بلند خود را از ظلم های بی حد و حصر رژیم غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.

علی خاتمی- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان

اسداله درویش امیری- استاندار زنجان

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار