مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان مطرح کرد
برنامه‌ریزی به منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، استخراج و پردازش آمار و اطلاعات و نظارت بر تاسیسات و موسسات گردشگری از برنامه‌های مهم این ستاد است.
کد خبر: ۴۴۴۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷ 19 June 2017
 یحیی رحمتی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان اظهار داشت: امسال سفرهای تابستانی همزمان با عید فطر آغاز می‌شود و تا 31 شهریور امسال ادامه دارد.


مدیرکل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان نجان با بیان اینکه در ایام تابستان اجرای تورهای استان‌گردی و تورهای خاص برنامه‌ریزی شده است، گفت: در ایام تابستان اطلاع‌رسانی، تبلیغات و راهنمایی مسافران و گردشگران انجام می‌شود.

رحمتی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این ستاد در ایام تابستان گفت: مدیریت و نظارت دائمی و یکپارچه بر مراکز پذیرایی، اقامتی و بین‌راهی و سایر واحدهای خدماتی استان، ارائه خدمات مناسب انتظامی، ترافیکی و حمل و نقل درون و برون شهری ایمنی، امدادی و سایر خدمات به ویژه در محورهای مواصلاتی استان  از کارهای مهم ستاد در ایام تابستان است.

وی تصریح کرد: شماره 09629 به طور 24 ساعته آماده شنیدن انتقادات، شکایات و نظرات مسافرین است و در سال‌های گذشته استان زنجان جز استان‌های موفق در بحث رسیدگی به شکایات بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار