معاون آموزش و پرورش استان زنجان مطرح کرد
معاون متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد همه تلاش خود را برای ارتقای سطح استان زنجان در کنکور به کار می‌گیریم،
کد خبر: ۴۴۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 16 June 2017
محمود شهبازی اظهار داشت: امسال 4 هزار و 800 دانش‌آموز استان زنجان در دوره پیش‌ دانشگاهی تحصیل می‌کنند اما تعداد شرکت کنندگان در کنکور چندین برابر این رقم است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان با تأکید بر اینکه همه تلاش خود را برای ارتقای سطح استان زنجان در کنکور به کار می‌گیریم، بیان کرد: سال گذشته برای نخستین بار مدرسه کنکور در پنج شهرستان راه‌اندازی شد که از نیروهای کیفی مازاد در دوره دوم متوسطه برای تدریس در این مدارس استفاده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: مدارس کنکور بعد ظهر­ها فعالیت می­‌کنند و با توجه به اینکه بسیاری از دبیران مناطق غیربومی بوده و تعداد نیروی انسانی کمی داشتیم برپایی این مدارس برای همه نقاط مقدور نبود.

شهبازی با اشاره به اینکه بسیاری از دانش‌آموزان مناطق محروم پیش از کنکور تجربه آزمون و تست را نداشته‌­اند، ابراز کرد: برای آمادگی این دانش‌آموزان در دروه پیش‌دانشگاهی در سال تحصیلی 94-95 شش مرحله آزمون آزمایشی برگزار کردیم و امسال نیز این آزمون‌ها در چهار دوره برگزار شد.

وی به ارسال پک‌های کمک آموزشی به 9 منطقه آموزش و پرورش استان زنجان اشاره کرد و گفت: سال گذشته به ازای هر 12 نفر دانش‌آموز یک پک آموزشی توزیع شد که امسال این میزان به یک بسته به ازای هر هشت دانش‌آموز رسید.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان به اجرای عدالت آموزشی و کاهش فاصله بین دانش‌آموزان شهری و مناطق محروم تأکید کرد و افزود: برای توزیع پک‌های کمک آموزشی 285 میلیون تومان هزینه شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار