امام جمعه قیدار مطح کرد
امام جمعه قیدار گفت: شهید چمران یک انسان خودساخته تکلیف مدار و تکلیف محوری بود در هر نقطه‌ای از دنیا که قدم می گذاشت خود را مکلف به دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی می دانست غیرتمند و دارای تفکر جهادی بود.
کد خبر: ۴۴۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 16 June 2017

امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه امروز  به ۳۱ خرداد شهادت سردار رشید اسلام شهید مصطفی چمران(۱۳۶۰ ه.ش) و روز بسیج اساتید اشاره کرد و افزود: شهید چمران سرسپرده ولایت بود نمونه کامل هجرت ،جهاد و شهادت بود. در سنگر نبرد دل دشمنان خدا را لرزانده بود که حضرت امام در موردش فرمود:«چمران با عزت و عظمت و با تعهد به اسلام جان خودش را فدا کرد و در این دنیا شرف را بیمه کرد و در آن دنیا هم رحمت خدا را بیمه کرد ما و شما هم خواهیم رفت. مثل چمران بمیرید».

 
وی ادامه داد: شهید چمران یک انسان خودساخته تکلیف مدار و تکلیف محوری بود  در هر نقطه‌ای از دنیا که قدم می گذاشت خود را مکلف به دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی می دانست غیرتمند و دارای  تفکر جهادی بود.
 
موسوی افزود: امروز به غیرتمندی استادان ارزشی بیش از هر زمان دیگر در محیط دانشگاه ها نیاز است، اساتید بسیجی ما باید شهید چمران را الگوی خود قرار دهند و در این جنگ نرم که جوانان و دانشگاهیان و خانواده های ما را هدف گرفتند غیرتمندانه از مرزهای اعتقادی و ارزش های اسلامی دفاع کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار