رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مطرح کرد
سید سعید حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راهپیمایی روز قدس این ملت همیشه در صحنه پرشورتر از سال‌های قبل حضور پیدا خواهند کرد.
کد خبر: ۴۳۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹ 12 June 2017
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال مردم انقلابی ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در منطقه و به خاطر محکومیت حوادث ددمنشانه اخیر تهران به صحنه خواهند آمد.

وی با اشاره به اینکه روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، تصریح کرد: مسلمانان جهان هر سال این روز را برای حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمده و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‎دهند

حسینی با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگاران حضرت‌ امام (ره) است، تصریح کرد: در راهپیمایی روز قدس این ملت همیشه در صحنه پرشورتر از سال‌های قبل حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد، اضافه کرد: امسال مردم انقلابی ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در منطقه  و به خاطر محکومیت حوادث ددمنشانه اخیر تهران به صحنه خواهند آمد.

وی با بیان اینکه امسال مراسم راهپیمایی از ساعت 10 و نیم صبح از فلکه قائم کوچه مشکی آغاز و به سمت مصلی نماز جمعه حرکت می‌کنند، اضافه کرد: این راهپیمایی در همه شهرستان‌ها از مراکز شهر آغاز و به مصلی‌های نماز جمعه ختم می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار