رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد
رئیس پلیس راه استان زنجان عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی و انحراف به چپ را از مهم‌ترین تخلفات وقوعی در محورهای استان زنجان دانست و تاکید کرد: اندکی دقت مانع وقوع بسیاری از تصادفات جاده‌ای خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 11 June 2017
رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع دو فقره تصادف در محورهای استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: این تصادفات دو کشته و پنج مصدوم داشته است.

وی ساعت وقوع نخستین تصادف روز گذشته را 15 و 30 دقیقه اعلام و اضافه کرد: این تصادف در محور خدابنده- بیجار و بین دو دستگاه خودروی پژو و پی کی روی داده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: راننده خودروی پی کی در این تصادف کشته شده و یک سرنشین خودروی پی کی و سه سرنشین خودروی پژو هم در این تصادف مصدوم شده‌اند.

شیرمحمدی دیگر تصادف روز گذشته را مربوط به تصادف بین دو دستگاه موتورسیکلت اعلام کرد و گفت:‌ انحراف به چپ موتورسیکلت تک راکب موجب وقوع این تصادف شده است.

وی با بیان اینکه خود این راکب موتورسیکلت هم به دلیل شدت حادثه جان خود را از دست داده است، ادامه داد: موتورسیکلت دیگر حاضر در این تصادف یک راکب و دو سرنشین داشته است که یکی از سرنشینان مصدوم شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار