امام جمعه قیدار بیان کرد
امام جمعه قیدار با اشاره به حادثه تروریستی تهران، گفت: هدف اصلی تروریسم بین الملل به رهبری آمریکا ، تشدید ناامنی در منطقه است.
کد خبر: ۴۳۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ 09 June 2017
جت الاسلام سید علی موسوی در خطبه های نمار جمعه شهر قیدار با اشاره به حادثه تروریستی تهران، گفت: هدف اصلی تروریسم بین الملل به رهبری آمریکا ، تشدید ناامنی در منطقه به ‏ویژه به‏ هم زدن امنیت داخلی کشور عزیزمان ایران است چرا که تکیه‏گاه ملتهای مظلوم و ستمدیده انقلاب اسلامی ایران است و خاکریز اصلی مبارزه با تروریزم جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: حادثه تروریستی در تهران، در مجلس و حرم امام عزیز اتفاق افتاد، بیشتر یک اقدام تبلیغاتی از ناحیه عوامل وابسته به استکبار به‏ویژه داعش است که با هدف ایجاد رعب و وحشت و سپس خدشه‏دار کردن امنیت ملی کشورمان انجام شد. این اقدام کور تروریستی چیزی جز مسئله‏ سازی برای جمهوری اسلامی نیست  که در برابر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران، یک حرکت بزدلانه از روی عجز و ناتوانی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند این ترقه بازیها در اراده مردم تاثیری نخواهد گذاشت اینها کوچک تر از آنند که در اراده ملت ایران تاثیر بگذارند.

امام جمعه قیدار با تقدیر از  همه نیروهای امنیتی اطلاعاتی سپاهی بسیجی نیروی انتظامی، گفت: الحمدالله با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی و امنیتی، امنیت کشور مثال زدنی است حوادث تهران،هم یک تلنگری شد برای همه آحاد مردم به‏و یژه مسئولان در سطوح مختلف که باید همواره مسائل امنیتی را در هر شرایطی جدی گرفت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار