امام جمعه زنجان بیان کرد
آیت‌الله خاتمی گفت: آقای ترامپ اوایل حرف زده است اما در نخستین سفر خارجی خود به عربستان رفت تا به قول خودش گاو شیرده را خوب بدوشد.
کد خبر: ۴۳۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰ 09 June 2017
 آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان  به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور تاجر پیشه آمریکا فقط به دنبال منافع مادی است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آقای ترامپ اوایل حرف زده است اما در نخستین سفر خارجی خود به عربستان رفت تا به قول خودش گاو شیرده را خوب بدوشد، بیان کرد: آمریکا با قرارداد 400 میلیارد دلاری گاو شیرده خود را به خوبی دوشید.

وی با اشاره به اینکه آقای ترامپ در این سفر با کمک حاکمان مرتجع منطقه با القای ایران‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایجاد ناتوی عربی در صدد نقش‌آفرینی هستند، بیان کرد: همانند اعراب جاهل رقص شمشیر کردند غافل از این هستند که خدا در اندیشه ما است.

امام جمعه زنجان به اختلافات موجود در ائتلاف سعودی اشاره کرد و گفت: خیلی از کشورها دیگر برای سعودی سینه نمی‌زنند و به همین خاطر است که خاندان آل سعود این چنین برآشفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایران قدرت برتر منطقه است، تصریح کرد: این ائتلافاتی که تشکیل می‌شود پوشالی است چرا که قرار بود کار سوریه در یک هفته تمام شود اما در باتلاق گیر کردند و مردم مظلوم و فقیر یمن قرار بود با تشر این جماعت بترسند اما نزدیک به دو سال است در این باتلاق گیر افتاده‌اند و بیش از 10 هزار نفر از مردم مظلوم این کشور از زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده‌اند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار