رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان مطرح کرد
قاچاق کالا در هر برهه از زمان موجب تعطیلی واحدهای تولیدی می‌شود، اضافه کرد: مردم باید هوشیار بوده و از کالاهای قاچاق خریداری نکنند.
کد خبر: ۴۳۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 08 June 2017
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان با اشاره به اینکه قاچاق کالا در هر برهه از زمان موجب تعطیلی واحدهای تولیدی می‌شود، اضافه کرد: مردم باید هوشیار بوده و از کالاهای قاچاق خریداری نکنند.

وی با اشاره به اینکه کالاهای قاچاق به علت نداشتن ضمانت‌نامه از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند، تصریح کرد: متاسفانه با نزدیک شدن فصل تابستان و گرم شدن هوا شاهد آن هستیم که قاچاق کولر به استان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه مصرف برق این نوع کولرها بالاست، گفت: آنچه مسلم است، این کالاها را کسی کنترل نکرده و ضمانت‌نامه نیز ندارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی و اداری زنجان با اشاره به اینکه متاسفانه مردم پس از خرید و خراب شدن کالاها به مراجع فروش در زنجان مراجعه می‌کنند، گفت: اما باید گفت که نمایندگی‎ها هیچ مسؤولیتی در برابر این کالاها که قاچاقی وارد شده‌اند ندارند.

احمدی در ادامه به مضرات قاچاق کالا نیز اشاره کرد و گفت: فقط در بخش کولر، قاچاق کالا 80 درصد فروش نمایندگی‌ها را کاهش داده است.

وی با توصیه به شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کالای خوب و معتبر افزود: خوشبختانه در زنجان نمایندگی فروش اغلب کالاهای با کیفیت فعال است و از همین رو توصیه می‌کنیم مردم برای کاهش هزینه، حمایت از تولید داخل و همچنین جلوگیری از قاچاق، کالای مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار