نصیحت استاندار زنجان به مدیران اجرایی
دانشگاه علوم پزشکی زنجان نمونه خوبی از توان مدیریتی است و توقع من از مدیران دستگاه‎های استان زنجان چنین شیوه اجرایی است که توانسته است با ارتباط خوبی که با وزیر بهداشت برقرار کرده در پروژه­های حوزه خود در استان 75 درصد منابع مالی پروژه­ها را از وزیر دریافت کند
کد خبر: ۴۳۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 08 June 2017
استاندار زنجان با اشاره به بودجه امسال زنجان گفت: باید مدیران استان با مسئولان تهرانی خود رابطه خوبی داشته باشند و بتوانند منابع مالی وارد زنجان کنند.

 اسدالله درویش‌ امیری  اظهار داشت: مدیران استانی نباید سر ارقام کوچک در استان چانه بزنند چون منابع اصلی در تهران است و هر چه مدیر استانی ارتباط خوبی با مسئولین تهرانی داشته باشد سود بیشتری می‌­برد و برای استان سودمند می‌­شود.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی زنجان نمونه خوبی از توان مدیریتی است و توقع من از مدیران دستگاه‎های استان زنجان چنین شیوه اجرایی است که توانسته است با ارتباط خوبی که با وزیر بهداشت برقرار کرده در پروژه­های حوزه خود در استان 75 درصد منابع مالی پروژه­ها را از وزیر دریافت کند و فقط استانداری زنجان 25  درصد منابع مالی پروژه­ها را تقبل کرده است.

وی تاکید کرد: حدود دو دهه است که از معادن استان استخراج می­‌شود و درآمد آن به خزانه دولت می‌­رود و نباید مطالعات و اکتشافات اولیه از اعتبارات استانی هزینه شود.

درویش امیری تصریح کرد: باید هزینه مطالعات و اکتشافات هم وزارت مربوطه به عهده بگیرد همانگونه که درآمد این معادن به خزانه دولت می‌­رود و استان هیچ نقشی ندارد.

درویش امیری گفت: مجموع اعتبارات استانی استان زنجان در همه فصول مورد نظر فقط 367 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به سه برابر شدن سهم استان زنجان از محل سه درصد درآمدهای نفتی در سال‎جاری، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای خوب و برجسته بود که  اعتبارات استان در سال 96  از محل سه درصد درآمدهای نفتی سه برابر افزایش یابد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار