مسئول امر به معروف سپاه استان زنجان خبر داد
مسئول دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر سپاه استان زنجان گفت: جلسات مکرری با دبیران امر به معروف و نهی از منکر در تمام سطوح بسیج برگزار کردیم و خواستار افزایش تذکر زبانی در جامعه شدیم.
کد خبر: ۴۳۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ 08 June 2017
محمدعلی میرزایی  با اشاره به وظیفه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: نهادینه­سازی و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه اولویت نخست این دبیرخانه است.

مسئول دبیرخانه  امر به معروف و نهی از منکر سپاه استان زنجان با بیان اینکه آموزش­‌های لازم در تمام سطوح نهاد مقدس بسیج انجام شده است، گفت: جلسات مکرری با دبیران امر به معروف و نهی از منکر در تمام سطوح بسیج برگزار کردیم و خواستار افزایش تذکر زبانی در جامعه شدیم.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات مهم مراکز امر به معروف و نهی از منکر بسیج، ارشاد افراد مشکل‌ساز محله است و در سال گذشته توانستیم بیش از 3 هزار نفر در استان را ارشاد کنیم و این یکی از موفقیت­‌های امر به معروف و نهی از منکر بسیج است.

میرزایی گفت: رویکرد برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر سپاه بیشتر بر این متمرکز شده است که به اقشار مختلف جامعه تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و گفت­‌وگوهای دو طرفه و تبادل نظر بین افراد جامعه با کارشناسان امر به معروف و نهی از منکر بیشتر مد نظر است.
وی گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر بیشتر باید در جامعه اسلامی رواج پیدا کند و این موضوع به قدری مهم است که در اصل هشتم قانون اساسی به این موضوع پرداخته شده است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار