رئیس سازمان صنعت و معدن استان زنجان خبر داد
استان زنجان رتبه ۱۲ معدنی در کشور را دارد و به علت معادن غنی این مهم محقق شده است و معادن زنجان از نظر داشتن ذخایر سرب و روی و عیار بسیار خوب قطب معدنی کشور در رابطه با صنایع سرب و روی مطرح است.
کد خبر: ۴۳۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 08 June 2017
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان با اشاره به وجود د ۳۳۲ معدن در استان، گفت: در حال حاضر ۲۵۹ معدن در استان زنجان فعال هستند.

وی از وجود ۳۵ نوع ماده معدنی در استان زنجان خبر دادو اظهار کرد: در این میان ۳۳۲ معدن در استان وجود دارد که تنها ۲۵۹ معدن فعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان  اشتغال در معادن استان زنجان را دو هزار و ۵۰ نفر اعلام کرد. 

فغفوری تاکید کرد: استان زنجان رتبه ۱۲ معدنی در کشور را دارد و به علت معادن غنی این مهم محقق شده است و معادن زنجان از نظر داشتن ذخایر سرب و روی و عیار بسیار خوب قطب معدنی کشور در رابطه با صنایع سرب و روی مطرح است.

وی گفت:  به علت تنوع مواد معدنی بسیار غنی ۸۵ درصد  تنوع مواد معدنی کشور را این استان داشته و  استان زنجان معادن غنی بسیار و منحصر به فرد دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: طی سال گذشته هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان پروانه بهره برداری ثبت شده و سال گذشته ورود به سرمایه گذاری خوب بوده و در آذرماه سال گذشته زنجان جزو چهارمین استان در بهره برداری از سرمایه گذاری های صنعتی در سطح کشور بوده است. 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار