مدیرکل استاندارد استان زنجان مطرح کرد
مدیرکل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه در ماده 27 قانون مدیریت خدمات کشوری به استانداردسازی فرآیند‌های سازمانی اشاره شده است، گفت: با وجود مصوبات و قوانین در این حوزه، تأسیس دفتر استاندارد در استان زنجان کمتر از حد انتظار است.
کد خبر: ۴۳۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 07 June 2017
مدیرکل استاندارد استان زنجانبا اشاره به اینکه سال گذشته هشت دفتر استانداردسازی در ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف استان افتتاح شده است، ابراز کرد: امسال تأسیس دست  10 دفتر استاندارد‌سازی در ادارات و سازمان‌ها در دستور کار قرار دارد.

داود کارگرزاده خاطرنشان کرد: براساس بند چهار مصوبه یکصد و هفتمین اجلاسیه شورای عالی  استاندارد کشور در سال 93، همه وزارتخانه‌ها، موسسات دولتی، نهادهای غیردولتی، شرکت‌های دولتی و همه دستگاه‌هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم است، مکلفند در مدت شش ماه از تاریخ تصویب به ایجاد دفاتر استانداردسازی در ساختار خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در ماده 27 قانون مدیریت خدمات کشوری به استانداردسازی فرآیند‌های سازمانی اشاره شده است، گفت: با وجود مصوبات و قوانین در این حوزه، تأسیس دفتر استاندارد در استان زنجان کمتر از حد انتظار است.

کارگرزاده تصریح کرد: همه سازمان ها با تشکیل کمیته استانداردسازی با محوریت دفاتر استاندارد می‌توانند در ارائه خدمات بهتر به شهروندان و همچنین استانداردسازی امور که به طور حتم سبب کاهش هزینه‌ها و افزایش  بهره‌وری می‌شود، در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار