طی آئینی با حضور مجید محنائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد جلسه معارفه این دو مدیر ستادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 29 April 2017
طی احکامی جداگانه از سوی سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد «عباس رسولی امیرآباد به عنوان مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت» و «مجید باقریان به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری» استانداری منصوب شدند.
در حکم رسولی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت آمده است:
بسمه تعالی
جناب آقای عباس رسولی امیر آباد
سلام علیکم
باصلوات برمحمد وآل محمد(ص)؛ به موجب این ابلاغ و با توجه به تجارب و سوابق جنابعالی به عنوان مدیرفناوری اطلاعات و شبکه دولت پست سازمانی شماره 23-169 منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت پاسداری از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و آرمان های بلند حضرت امام رضوان ا... تعالی و همچنین شناخت وظایف و مسئولیت ها در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

در حکم باقریان سرپرست تحول اداری آمده است:
جناب آقای مجید باقریان
سلام علیکم
به موجب این ابلاغ و با توجه به تجارب و سوابق جنابعالی به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت پاسداری از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و آرمان های بلند حضرت امام رضوان ا... تعالی و همچنین شناخت وظایف و مسئولیت ها در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
سیدموسی خادمی
استاندار
همچنین طی آئینی با حضور مجید محنائی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد، امید علی پاک نژادی مدیرکل اداری و مالی، سیدمحمد تقوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و مجموعه کارکنان فناوری اطلاعات و شبکه دولت و کارکنان دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری جلسه معارفه این دو مدیر ستادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
آقای باقریا 400ملیون نوش جانت خیلیها خیلی خوردند شما هم روش خودمانیم آقای غمگین خوب حالت راگرفت روت کم شد









ا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار