یک دوره مسابقه شنا در 7 رده سنی به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر ویژه کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی در سومین روز از هفته کارگر برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 29 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ، این مسابقات در 7 رده سنی و بصورت 50 متر آزاد در استخر شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در رده سنی زیر 9 سال این مسابقات آرمین عطایی و محمد صدرا رضایی در رده سنی 10 تا 12 سال امیر حسین مهدی پور، امیر رضا جلالوند و علی حقانی در رده سنی 13 تا 15 سال سید آرمین خانی، آرین خانی و امیر حسین احمدی در رده سنی 16 تا 20 سال محمد سرایی، هژار احمدی و علیرضا امجدیان در رده سنی 21 تا 30 سال مجید حیدری، عبدالرضا امامی نیا و حامد رضایی در رده سنی 31 تا 40 سال سید مراد خانی، مجید ماه کلانی و وحید حیدری و در رده سنی 41 سال به بالا افشین مرکباتی، شهنام امیری و شاهپور سلطان آبادی به ترتیب نفرات اول تا سوم رده های سنی این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 گفتنی است: پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه بعنوان هفته کارگر نام گذاری شده و در این ایام برنامه های مختلف ورزشی برگزار می گردد که این مسابقات در همین راستا بوده است. نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار