رامین رضاییان و على علیپور به دلیل درگیرى در اردوى دبى از سوى برانکو اخراج شده بودند.
کد خبر: ۳۸۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲ 03 March 2017
به گزارش انتخاب، در حالى که بازیکنان پرسپولیس خود را مهیاى آخرین تمرین تاکتیکى برابر الوحده امارات مى‌کردند، درگیرى دو بازیکن در حاشیه تمرین باعث دستور اخراج و خروج آنها از اردوى این تیم شد.

ماجرا از جایى شروع شد که تکل رامین رضاییان روى پاى محسن ربیع خواه باعث مىشود تا شماره ١٨ سرخپوشان به گلایه از مدافع ملى پوش البته با لحنى نرم بپردازد اما دخالت على علیپور در این ماجرا و اعلام این مسئله به ربیع خواه که او نیز با تکل روى پاى رضاییان به جبران این اتفاق بپردازد موجب عصبانیت رضاییان مىشود.

یک بگو مگوى کوتاه در اولین لحظات این واکنش در نهایت دقایقى بعد ماجرا را به جایى پیش مى برد که این دو بار دیگر به درگیرى با یکدیگر بپردازند. على علیپور به قصد تکلى بلند روى پاى رضاییان باعث مىشود تا رضاییان تمرین را قطع کند و با الفاظى او را مورد خطاب دهد که چرا قصد مصدومیت او را دارد.

پاسخ علیپور به او در ادامه آتش این درگیرى لفظى را بیشتر مىکند تا کریم باقرى با دخالت در این مسئله از هر دو بازیکن بخواهد ماجرا را پایان دهند. بى اعتنایى رضاییان و علیپور در ادامه با دستور باقرى براى ترک تمرین همراه شد. این در حالى بود که این دو همچنان به مشاجره خود ادامه  مىدادند تا برانکو نیز با گفتن اینکه محل تمرین تیمش را ترک کنند البته با لحنى تند هر دو بازیکن را از تمرین اخراج مىکند.

رامین رضاییان در حالى که از این صحبت‌هاى برانکو و باقرى و البته بى‌‌حرمتى بازیکن جوان تیمش شوکه شده بود با اشک مسیر هتل را در پیش مى‌گیرد و کادرفنى به علیپور دستور مى‌دهد به دویدن دور زمین بپردازد تا از حضور همزمان آنها در هتل و احتمال درگیرى مجدد، در حالى که اعضاى تیم همگى در محل تمرین حاضر هستند جلوگیرى شود.

با پایان تمرین اعضاى کادرفنى به مشورت در خصوص این مساله و تصمیم گیرى در این رابطه مى‌پردازند و نظر چند نفر از بازیکنان نیز در این ارتباط پرسیده مى‌شود که پاسخ آنها هم با نظر کادرفنى در خصوص کنار گذاشتن موافق بود. در ادامه با صحبتى که با مسئولان باشگاه در این رابطه نظر نهایى شان مبنى بر کنار گذاشتن و خروج آنها از اردوى امارات رسما اعلام مى‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار