تابناک مرکزی: جانشين فرماندهي انتظامي استان از كشف 50 کیلو و 500 گرم مواد مخدر تریاک در دو عملیات پليس استان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 01 March 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "يوسف سپهوند" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با سوداگرن مرگ و قاچاقچيان عمده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر يكي از شهرستان هاي استان در تحقیقاتی از فعالیت دو قاچاقچی عمده مواد مخدر مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری آنان را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس ، افراد مورد نظر كه در حال جابجایی محموله اي مواد مخدر بودند در یکی از استان هاي همجوار شناسایی شدند و مشخص شد که اين افراد با یک دستگاه خودروي سنگين در حال انتقال مواد مخدر به مرکز کشور مي باشند.

سپهوند بیان داشت: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی به مسير تردد وسیله نقلیه مورد نظر اعزام و موفق شدند، خودرو حامل مواد مخدر را شناسايي و دو فرد قاچاقچي را دستگير كنند.

این مقام انتظامی در استان خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروي توقيف شده مقدار40 کیلو گرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

جانشين فرماندهي انتظامي استان مركزي در ادامه به ديگر عمليات پليس در دستگيري يك توزيع كننده مواد مخدر اشاره داشت و ادامه داد: در همین روز در عملیاتی دیگر ، ماموران انتظامي در يكي از شهرهاي استان در بستر گشت زنی های هدفمند، به يك دستگاه خودروی سواري مشكوك و پس از متوقف کردن خودروی مورد نظر و در بازرسي از آن موفق به كشف 10 كيلو و 500 گرم ترياك شدند.

سرهنگ سپهوند خاطر نشان کرد: در اين عمليات ها سه نفر دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند

وی در پایان افزود: طرح هاي قاطعانه پليس استان در مبارزه با پديده شوم مواد مخدر همواره با قاطعیت تمام دنبال شده و با توجه به نقش بي بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس در اين حوزه، لازم است همكاري هدفمند آنان با ماموران پليس همچون گذشته به گونه ای مطلوب تداوم يافته و از طريق ارائه گزارشات و اطلاعات به هنگام شهروندان به پلیس از طريق سامانه 110، هرگونه فعاليت قاچاقچیان مواد مخدر و بستر گسترش اين پديده شوم درسطح جامعه از بين برود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار