مواظب سلامت خود باشید!
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زنجان اظهار داشته است: 200 کیلوگرم گوشت مرغ غیر مجاز در کشف گوشت غیر مجاز در رستوران بین راهی زنجانیکی از رستوران های بین راهی زنجان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۳۷۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 16 February 2017
کیفیت غذاهای بین راهی همیشه به عنوان یکی از مسائل مهم و پر تهدید بر علیه سلامت مسافران و گردشگران به شمار آمده است و اگر نگاهی به اخبار و صفحات روزنامه ها داشته باشید در خواهید یافت که بسیار پیش آمده است که مسافرانی پس از صرف غذا در رستوران های بین راهی قصد ادامه صرف را داشته اند اما پس از مدتی بدلیل مصرف غذای آلوده یا مسموم حالشان دگرگون شده و به بیمارستانها اعزام شده اند.

متاسفانه ده ها سال که رستوران ها و محل های پذیرایی بین راهی همواره یکی از دغدغه های مسافران و گردشگران بوده است. این مکان ها هر چند در سال های اخیر مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفته اند اما بنظر می رسد هنوز از نظر کیفیت غذا و نظافت محیط تا نقطه ایده آل فاصله دارند. 

سرویس دهی این مکان ها در تعطیلات بویژه ایام نوروز و تابستان که مسافران زیادی در جاده ها تردد می کنند از دیدگاه بسیاری از کارشناسان و مسافران رضایت بخش نیست. 

یکی از مشکلات مهم این محل ها نظارت ناکافی بوده که بر بسامانی تهیه و توزیع غذاها افزوده است. 

کارشناس سازمان گردشگری کشور بیشترین شکایت های مسافران از رستوران های بین راهی را کیفیت نامطلوب غذا و نبود بهداشت مناسب در این مراکز اعلام می کند و آن را ناشی از نبود استانداردهای لازم در ارائه چنین خدماتی می داند. 

متاسفانه در این رابطه به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان؛رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زنجان اظهار داشته است: 200 کیلوگرم گوشت مرغ غیر مجاز در کشف گوشت غیر مجاز در رستوران بین راهی زنجانیکی از رستوران های بین راهی زنجان کشف و ضبط شد.

بهرامی افزود: این گوشت ها به علت اینکه  تاریخ مصرفشان پایان یافته، غیرقابل مصرف اعلام شده است.

وی گفت: هر نوع محموله فرآورده خام دامی اعم از گوشت قرمز و گوشت مرغ که در سطح مغازه ها و رستوران ها این شهر توزیع می شود  باید دارای گواهی حمل بهداشتی - قرنطینه ای از دامپزشکی استان زنجان و یا شهرستان های مبدأ باشد در غیر این صورت با فروشنده برخورد می شود.

- با تابناک زنجان همراه باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار