همایش علمی-تخصصی ;
همایش علمی تخصصی فضای مجازی، تهدیدات و فرصت های پیش روی بسیجیان استان زنجان برگزار می گردد.
کد خبر: ۳۷۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹ 15 February 2017
امروزه فضای مجازی به عنوان یکی از مهمترین پدیده ای تاثیرگذار بر جوامع انسانی مورد توجه صاحب نظران و اندیشمندان مختلفی در سطح جهان و کشور ما قرار گرفته است زیرا افزایش دانش بشر در مورد نقاط مقبت و منفی در آمیختن زندگی فردی و حرفه ای با این پدیده می توان به مدیریت بهتر فضای مجازی در عصر نوین کمک شایانی نماید.

از این رو با همت معاونت دانش و پژوهش سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و با هدف تبیین راهکارهای توسعه و تعمیق سبک زندگی ایرانی اسلامی از طریق فضای مجازی، حفظ، تحکیم و صیانت از نهاد خانواده در فضای مجازی و استفاده از ظرفیت موجود و تبدیل تهدیدات به فرصت ها همایش علمی تخصصی فضای مجازی، تهدیدات و فرصت های پیش روی بسیجیان استان زنجان برگزار می گردد.

محورهای این همایش عبارتند از:
  • تاثیر شبکه های اجتماعی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی
  • روش ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در شبکه های مجازی
  • ناتوی فرهنگی و میزان موفقیت آن در فضای مجازی
  • نقش سواد رسانه ای در کاهش آسیب های اجتماعی خانواده های بسیجیان
  • تاثیر شبکه های اجتماعی در سست شدن بنیان خانواده ها و ارائه راهکار مقابله با آن 
  • تاثیر فضای مجازی بر معنویت خانواده های بسیجیان

علاقمندان به شرکت در این همایش می توانند آثار خود را تا تاریخ 25 فروردین ماه 96 از طریق سامانه danesh@znj.bsj  به دبیرخانه این همایش ارسال نمایند و یا به صورت حضوری به دبیرخانه همایش به آدرس: اعتمادیه، روبروی دانشگاه آزاد اسلامی، مجتمع شهید شهریاری، جنب ناحیه بسیج دانشجویی، ساختمان شماره 2 ، معاونت دانش و پژوهش سپاه انصارالمهدی(عج) تحویل دهند.

بنا بر اطلاعیه این همایش پس از داوری علمی، مقالات برگزیده در همایش علمی تخصصی' فضای مجازی، تهدیدات و فرصت ها ' ارائه شده و در ویژه نامه ای نیز به چاپ خواهند رسید. 

- با تابناک زنجان همراه باشید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار