باید پذیرفت که رفع برخی مشکلات از توان استان خارج بوده و نیاز به تمهیدات ویژه از طرف وزارتخانه را دارد.
کد خبر: ۳۶۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 23 January 2017
بازدید سرزده مسئولین از ادارات تحت پوشش خود همواره به عنوان یکی از گزینه هایی است که می تواند واقعیت کارایی آن دستگاه را در روئیت وی قرار دهد.
بیمارستان ها یکی از بهترین مکان هایی است که می توان در آن تفاوت بین دو حالت حضور مسئولین با عدم حضور مسئولین را در کیفیت خدمات آن ها مشاهده کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد یک هفته پس از آغاز به کار، وعده خود درباره بازدید از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی را عملیاتی نمود و ساعت ۲۳ چهار شنبه شب هفته ی گذشته از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات درمانی این حوزه را مورد بررسی قرار داد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد یک هفته پس از آغاز به کار، وعده خود درباره بازدید از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی را عملیاتی نمود و ساعت ۲۳ شب از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت بازدید و از نزدیک با مسائل و مشکلات درمانی این حوزه را مورد بررسی قرار داد.
دکتر اورنگ ایلامی، در مراسم معارفه خود که در سالن ۷۰۰ نفری دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، یکی از اولویت های مورد تاکید خود را بازدید مستمر و مرتب از بخش های درمانی و بهداشتی استان بالاخص مناطق محروم تر کهگیلویه و بویراحمد عنوان و بر این امر تاکید کرد.

دکتر ایلامی، برای تحقق این وعده مهم، در اولین گام از بیمارستان شهر دهدشت به صورت سرزده بازدید کرد. وی قبل از آن و در طول مسیر از اورژانس جاده ای و همچنین مرکز بهداشتی درمانی سرفاریاب هم بازدید کرد.

اورژانس خاتم الانبیا اولین بخشی بیمارستانی بود که بیش از نیم ساعت گفت و گوی وی با کادر درمانی و همچنین افراد بستری در اورژانس به طول انجامید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بعد از آن بازدیدی از دیگر بخش های بیمارستان و همچنین پروژه های در دست اقدام داشته و از نزدیک با روند پیشرفت این پروژه ها آشنا شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از واقعیت هایی که در بیمارستان ها وجود دارد برخی نارضایتی هایی است که گاها از طرف مراجعین به این بیمارستان ها اعلام می شود. 
حال باید امیدوار بود که دکتر ایلامی با صحبت هایی که در این خصوص بیان کرده ، این گونه نارضایتی ها را به حداقل برساند هر چند باید پذیرفت که رفع برخی مشکلات از توان استان خارج بوده و نیاز به تمهیدات ویژه از طرف وزارتخانه را دارد. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
با سلام، طرز برخورد با ارباب رجوع که برای دولت دیگه هزینه نداره نیاز به امکانات هم نداره!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار