طراحان محصولات هوآوی به اتهام جاسوسی و در اختیار قرار دادن اطلاعات مهم به LeEco دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۶۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰ 21 January 2017
به گزارش کلیک، در حالی که اغلب در این مورد حرفی به میان نمی آید، اما جاسوسی در زمینه کسب و کار گوشی های هوشمند رایج است. مدت هاست که رقابت منصفانه و معقول از بین رفته و به سرعت جای خود را با شرایطی دیگر عوض کرده است. بنابراین اگر یکی از شرکت ها بخواهد به صورت مخفیانه و دزدکی در مورد برنامه ها و محصولات رقیب خود اطلاعاتی به دست آورد، تقریبا دست به هر کاری خواهد زد. البته در این میان باید مراقب باشند تا "گرفتار نشوند”.

متاسفانه به نظر می رسد که شش نفر از طراحان محصولات هوآوی این قانون مهم را فراموش کردند و اطلاعات محرمانه شرکت خود را در اختیار رقیب چینی خود LeEco قرار می دادند. شرکت LeEco هم اکنون در حال تلاش برای فروش گوشی های هوشمند مقرون به صرفه خود در ایالات متحده با قیمت های رقابتی است و در این میان در حال کار بر روی چیزهای دیگری مانند دوچرخه های هوشمند و اتومبیل های برقی، در میان بسیاری چیزهای دیگر است.

در حال حاضر هوآوی اطلاعات متهمان و جزئیات کمی را در رابطه با این دزدی افشا کرده است. در همین حال هم LeEco دریافت این اطلاعات را انکار می کند و هنوز پاسخ مناسبی به این موضوع نداده است. هوآوی تاکید دارد که LeEco دو اختراع ثبت شده تکنولوژیکی برای طراحی آنتن و ساعت هوشمند کودکان را از آن ها به سرقت برده است.
برچسب ها: هواوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار