با انتشار بیانیه‌ای از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان صورت گرفت
جنبش دانشجویی به ویژه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان (دفتر تحکیم وحدت) با انتشار بیانیه‌ای ضمن حمایت از آیت‌الله دولابی و اقدامات و سخنان انقلابی شان در جلسات تفسیر قرآن کریم اقدامات جریان لیبرال و سکولار علیه این عالم دینی را محکوم کرد.
کد خبر: ۳۶۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰ 20 January 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به دنبال سخنان نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه هفتگی قرآن و برخی انتقادات و موضع‌گیری‌ها به این سخنان انقلابی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان (دفتر تحکیم وحدت) در بیانیه‌ای به این گونه موضع‌گیری‌ها واکنش نشان داد.

در بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان (دفتر تحکیم وحدت) چنین آمده است:

"دیانت ما عین سیاست ما و سیاست ما عین دیانت ماست". شهید آیت‌ الله مدرس
آنان که امروز علم سکولاریسم برداشته و ندای جدایی دین از سیاست را می‌دهند، سکولاریسمی که ریشه در نفی توحید و وحدانیت خداوند متعال را دارد بار دگر بر نماینده بزرگوار مردم محترم زنجان در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت‌الله دولابی خرده گرفته و نسبت به مواضع انقلابی ایشان در جلسات تفسیر قرآن اعتراض نموده‌اند.
آقایان معترض اگر در جلسات تفسیر قرآن این عالم بزرگوار حضور داشته باشند می‌یابند که این سخنان سیاسی و اعتراضات به دولت تماما با استدلالات قرانی محکم است و خلل و تفسیر به رایی در آن مشاهده نمی‌شود.
سخنان شما که در آن صحبت از تقوا و توصیه به اخلاق شده خود سرتاسر از  بی‌اخلاق و بی‌تقواییست، چرا که آنچه که در این سخنرانی مطرح می‌شود صفحات روزنامه‌های اصول‌گرا نیست، بلکه صفحات سراسر نور قران است.

اگر انصاف داشتید و در جلسات حضور پیدا می‌کردید، این گونه قضاوت نکرده و متوجه می‌شدید که پیکان نقدها و نصایح ایشان به سمت تمامی جناح‌های سیاسی است آن زمانی که ایشان صدا و سیما را نقد کردند روزه سکوت گرفته بودید که از هیچ کدامتان صدایی خارج نمی‌شد؟؟
اگر کسی که منتخب ملت است را نمی‌توان نقد کرد چطور خود نماینده مجلس خبرگان را به نقد  کشیده‌اید آن هم نماینده‌ای که به وظیفه خود عمل می‌کند و طبق دستور رهبری به مطالبه حقوق مردم می‌پردازد اگر روش و منش ایشان با رای مردم مخالف بود شاهد این نبودیم که هر روز جلسات تفسیر پر بار تر از قبل برگزار شود. انتخاب ایشان حاصل رای و نظر مستقیم و خالص مردم زنجان بود که با وجود حمایت‌های گسترده دولت از کاندیداهای لیست امید و در یک فضای کاملا رقابتی و با شعارهای ثابت و محکم انجام پذیرفت کمی انصاف به خرج داده و اگر واقعا دغدغه مردم دارید پس به رای مردم احترام بگذارید.

آقایان لیبرال و سکولار که نوشته‌جات خود را در جرایدی که با پول بیت‌المال اداره می‌شود، منتشر می‌کنید و در آن به بنیادی‌ترین اصول دینی هجمه می‌کنید در عوض جبهه‌گیری علیه منتخب ملت بر دولت مورد حمایت خود جبهه بگیرید که چرا اقدامات آنها با نص قرآن مخالف است.
اقدامات استدلالات و بیانات شما بوی خاندان پهلوی را می‌دهد که بر انقلابیون خرده می‌گرفتند که چرا عاشورا را طوری تعریف می‌کنید که انگار امام حسین (ع) را شما کشته‌اید.
عبرت بگیرید و به این اقدامات شنیع خود پایان دهید‌.
جنبش دانشجویی استان زنجان به ویژه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان (دفتر تحکیم وحدت) ضمن حمایت از آیت‌الله دولابی و اقدامات و سخنان انقلابی شان در جلسات تفسیر قرآن کریم اقدامات جریان لیبرال و سکولار علیه این عالم دینی را محکوم کرده و از مردم شریف زنجان برای شرکت در این جلسات سراسر نور و تو دهنی زدن به سکولاریسم دعوت به عمل می‌آوریم.
شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه زنجان(دفتر تحکیم وحدت)

انتهای پیام/2308
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار