تابناک زنجان;
یادتان هست عکس های دیوار مهربانی چقدر در جهان صدا کرد و آبرویی شد برای فرهنگ کشور ما ، دقیقا بر عکس این مورد عکس های گور خواب ها همانقدر هزینه منفی برای وجه کشور و فرهنگ ما ساخت.
کد خبر: ۳۵۹۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸ 12 January 2017



خبرها در مورد این عکسها اینگونه روایت می کنند که در استانبول بدلیل سرمای هوا مردم بر روی سگهای بی خانمان پتو انداخته اند تا سرما نخورند!

حال این عکس را مقایسه بکنید با تصاویر مرتبط با گور خوابها!

اگر به یک فرد بی طرف و بی اطلاع در آن سوی جهان دو عکس را که یکی مربوط به دلسوزی برای  سگ های بیخانمان در  ترکیه و دیگری  گورخواب های  تهران است را نشان دهیم به نظر شما  تصویر ذهنی او در مورد این دو کشور چگونه شکل خواهد گرفت ؟!

یادتان هست عکس های دیوار مهربانی چقدر در جهان صدا کرد و آبرویی شد برای  فرهنگ کشور ما ، دقیقا بر عکس این مورد عکس های  گور خواب ها همانقدر هزینه منفی برای وجه کشور و فرهنگ ما ساخت.

پی نوشت : روز گذشته دوستی از دوستان فهیم ما عکسی انداخت با زبانی بیرون افتاد که البته این عکس را پس از چند ساعت و پی بردن به اشتباهش پاک کرد اما بدون شک هزینه معنوی این تصویر به ظاهر فان را کم کم در اذهان دوستان و مخاطبینش خواهد پرداخت.

پس فضای مجازی و رسانه هایی مانند شبکه های اجتماعی را جدی تر بگیریم و بدانیم که حتی یک عکس می تواند یک ملت را تخریب و بی آبرو کند چه رسد به یک فرد!

- یادداشتی از : نوید کمالی - محقق و پژوهشگر حوزه رسانه و فضای مجازی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار