تابناک زنجان;
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: دشمن امروز با جنگ نرم شبیخون فرهنگی وارد عرصه شده ولی باید برای مقابله با این توطئه برنامه ها فرهنگی افزایش یابد تا جرایم فرهنگی کاهش یابد.
کد خبر: ۳۵۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳ 11 January 2017
استان زنجان یکی از خوشنام ترین استانها کشور در حوزه اعتقادی و مذهبی است و به واسطه عشق والای ساکنان این خطه به امام حسین (ع) شاهدیم که زنجان را به عنوان قطب عزاداری های اصیل عاشورایی در کشور می شناسند. 

طبعا این معنویت موجود در اتمسفر اجتماعی زنجان سبب شده است تا آسیب ها و معضلات اجتماعی در این استان نسبت به سایر استانها در کمترین سطح ممکن باشد.

البته با این حال شاهدیم که نیروی انتظامی به عنوان عامل اصلی تامین امنیت اجتماعی در این استان فعال بوده و با سرعت با پدیده های ضد امنیت اجتماعی برخورد قانونی را انجام می دهد که به طبع آن حداقل سطح آسیب های اجتماعی در استان قابل مشاهده می باشند.

در این رابطه فرمانده انتظامی استان زنجان در گفتگو با «مهر» با بیان اینکه مهمترین رسالت پلیس برقراری امنیت در جامعه است، افزود: زنجان در سطح کشور دومین استان است که کمترین معضلات اجتماعی را دارد.

سرهنگ علی آزادی با بیان اینکه زنجان در بحث معظلات اجتماعی رتبه دوم را در سطح کشور دارد، اظهار کرد: تحقق این امر مهم در راستای اجرای برنامه ها و اقدامات فرهنگی در استان است.

وی ادامه داد: فعال بودن دستگاه های فرهنگی در استان باعث می شود که معضلات اجتماعی هم در استان به تبع کاهش یابد.

آزادی تاکید کرد: دشمن امروز با جنگ نرم  شبیخون فرهنگی وارد عرصه شده ولی باید برای مقابله با این توطئه برنامه ها فرهنگی افزایش یابد تا جرایم فرهنگی کاهش یابد.

وی افزود: رسانه ها از رسالت و جایگاه عظیمی برخوردار است بنابراین در بحث کاهش معضلات اجتماعی بسیار موثر هستند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: پیشگیری از جرائم در جامعه حاصل نمی شود مگر با کمک مردم این امر محقق می شود.

آزادی یاد آور شد:پلیس بر امر پیشگیری از جرایم تاکید جدی دارد و لی دراجرایی شدن این امر مردم هم باید با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار