با حکم وزیر کشور;
روز گذشته حکم فرمانداری رسول بیات به پیشنهاد استاندار زنجان از سوی وزیر کشور ابلاغ شد تا وی در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید به عنوان فرماندار شهرستان زنجان فعالیت خود را آنهم در آخرین ماههای عمر این دولت ادامه دهد.
کد خبر: ۳۵۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 09 January 2017
اگر نگاهی گذرا به تاریخ قوای مجریه در کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم در خواهیم یافت که در قریب به اتفاق دولت ها آخرین سال فعالیت هر دولت همیشه به یکی از پر تغییر و تحول ترین سالهای عمر فعالیت آن دولت بدل شده است زیرا در سال آخر بر خلاف سه سال قبل مهمترین اولویت دولت ها پیروزی در انتخابات دور بعدی است و لذا اولویت اول اجرایی آنها به مسائل انتخاباتی معطوف می گردد.

از این رو تغییرات و تحولات انجام شده در حوزه اجرایی استان زنجان را نیز می توان با نگاه فوق به راحتی تحلیل نمود زیرا بطور مثال در مساله جابجایی های اخیر فرمانداران دلیلی جز آماده باش دولت تدبیر و امید برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نمی توان یافت.

بدون شک باید این حق را به دولت یازدهم داد که برای سرنوشت انتخابات پیش رو نگرانی مضاعفی داشته باشد زیرا بر اساس غالب نظرسنجی ها دولت یازدهم بدلیل عملکرد نامطلوب خود در حوزه اقتصادی و همچنین ناکامی در پروژه برجام و رابطه با آمریکا که نقش بد عهدی طرف آمریکا در آن پررنگ است در نزد افکار عمومی از اقبال بالایی برخوردار نیست و جبهه اصولگرایان این فرصت را دارد تا با اندکی اتحاد طومار دوران ریاست جمهوری حسن روحانی را در این دوره از انتخابات پایان دهد.

با این حال در شهرستان زنجان روز گذشته حکم فرمانداری رسول بیات به پیشنهاد استاندار زنجان از سوی وزیر کشور ابلاغ شد تا وی در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری ایران وسیاست های دولت تدبیر و امید به عنوان فرماندار شهرستان زنجان فعالیت خود را ادامه دهد.

گفتنی است، بیات به عنوان سی و یکمین فرماندار این شهرستان دارای سابقه اجرایی به‌عنوان مدیرکل امور اجتماعی و انتخابات استانداری زنجان دردولت اصلاحات، دبیر شورای جوانان استان و مشاور فرهنگی، اجتماعی و جوانان استاندار زنجان را در کارنامه کاری خود ثبت نموده است.

الیته خالی از لطف نیست که توجه داشته باشیم که با نظر به سابقه سیاسی فرماندار جدید زنجان می توان پیش بینی کرد که در صورت عدم شرکت و یا کاندیداتوری مجدد رئیس دولت تدبیر و امید در انتخابات و شکست وی طبعا در مهر ماه سال آینده زنجان فرمانداری جدیدی را به خود خواهد دید.

با این حال باید دید که در طی ماههای آینده فضای سیاسی کشور به چه سمت و سویی کشیده خواهد شد و آیا درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی و از دست رفتن مهمترین پشتوانه سیاسی دولت یازدهم موجب انصراف روحانی از کاندیداتوری خواهد شد یا خیر! 

-با تابناک زنجان همراه باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار