روز واقعه;
حضور پر رنگ آحاد مردم در نهم دی ماه باعث شد تا تنور فتنه خاموش شده و اتاق فرماندهی آن از هم متلاشی گردد لذا باید نهم دی را پاسداشت و بیش از پیش در نشر و بسط آن همت به خرج داد.
کد خبر: ۳۵۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲ 29 December 2016
تقریبا هفت سال از وقایع تلخ انتخابات 88 و حوادث فتنه گون پس از آن می گذرد و در طول این سالها سه نظریه در این رابطه وجود دارد که اولین آن تاکید بر این دارد که این وقایع نزاع سیاسی و فکری بین دو جریان رقیب در درون ساختار سیاسی کشور بوده استام برخی حوادث را به شکل گیری نسل  نوین و جدیدی از جنبش های مدنی ارتباط می دهند و گروهی دیگر نیز آن را کودتایی بر علیه جمهوریت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانند.
 
قطعا یکی از مهمترین دلایل پیچیدگی فتنه همین تنوع دیدگاهها و نظرات در مورد آن است که البته گذر زمان هر روز بیش از روز قبل برخی دیدگاهها را تاییدتر و برخی را مردود تر می داند.

بطور مثال امروز در ایام حوادث پس از انتخابات یکی از حامیان اصلی مخالفین آمریکا و شخص اوباما بود که با شعار های به ظاهر صلح طلبانه خود را حامی معارضین داخلی نشان می داد.

متاسفانه شاید در آن روزها چهره جدید به ظاهر مظلوم اوباما موجب شد موجب شد تا برخی از ساده اندیشان خصوصا در برخی احزاب و گروههای سیاسی فریب تبلیغات وی را خورده و از سیاستهای مداخله جویانه آمریکا حمایت کنند که خوشبختانه گذر زمان و در واپسین ماه های عمر سیاسی اوباما چهره واقعی آمریکا و دموکراتها بیش از هر زمانی برای ملت ایران مشخص شد.
   
از سوی دیگر باید توجه داشت که جنبش سبز به هیچ شکل مشخصات و مختصات یک جنبش مدنی را نداشت زیرا یک جنبش مدنی از بطن مردم و با توجه به مطالبات واقعی مردم شکل می گیرد اما جنبش سبز مطالبات خود را از آن سوی مرز و با هدایت عناصر وابسته به سرویس های اطلاعاتی غرب می گرفت.

خوشبختانه با توجه به آنچه بیان شد می توان اینگونه گفت که حوادث پس از انتخابات 88 در واقع یک کودتای سیاسی و شبه نظامی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که با کد رمز تقلب در انتخابات آغاز و فتنه ای پیچیده را تولید نمود که برخی از آثار آن هنوز نیز در جامعه ما ملموس است.

اما خوشبختانه حضور پر رنگ آحاد مردم در نهم دی ماه باعث شد تا تنور فتنه خاموش شده و اتاق فرماندهی آن از هم متلاشی گردد لذا باید نهم دی را پاسداشت و بیش از پیش در نشر و بسط آن همت به خرج داد.

- با تابناک زنجان همراه باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار