تابناک زنجان گزارش می دهد;
رییس فراکسیون زنان مجلس دهم با تجلیل از راه اندازی نخستین دفتر ویژه رسیدگی به امور بانوان یک حوزه انتخابیه گفت: همیشه هر تفکیکی به معنای «تفکیک جنسیتی» نیست و گاهی بانوان خود برای راحتی و داشتن آسایش بیشتر خواستار این مسئله هستندغ بنابر این اقدام آقای وقفچی برای رسیدگی دقیق‌تر به مسائل زنان حوزه انتخابیه‌شان قابل تقدیر است.
کد خبر: ۳۴۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۴ 08 December 2016
رییس فراکسیون زنان مجلس دهم با تقدیر از اقدامات سازنده نماینده مردم زنجان و طارم در راستای دلیل تشکیل نخستین دفتر ارتباط مردمی نمایندگان مجلس ویژه بانوان در حوزه انتخابیه خود اظهار داشت : این اقدام یک حرکت شایسته و دارای ارزش در حوزه تکریم بانوان می باشد. 

پروانه سلحشوری افزود: برای حل مشکلات حوزه زنان با استفاده از تجارب جهانی استفاده کرد.

وی افزود: باتوجه به این‌که مجلس ایران به میزان اندکی از حضور زنان برخوردار است و در حالی که تنها ۶ درصد از کرسی‌های مجلس شورای اسلامی در دوره دهم در اختیار زنان نماینده است، کشورمان در آمار جهانی در جایگاه نازلی قرار دارد، نیاز به حمایت و همکاری مردان نماینده برای حل مشکلات زنان بیش از پیش احساس می‌شود. چرا که در غیر این صورت آن‌ها نخواهند توانست طرح‌ها و خواسته‌های خود را به تصویب برسانند.

رییس فراکسیون زنان مجلس دهم خاطرنشان کرد: آقای وقف‌چی با استفاده از کارکنان و کارشناسان زن، ۳ روز در هفته صرفاً به مشکلات زنان رسیدگی می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد گفت: همیشه هر تفکیکی به معنای «تفکیک جنسیتی» نیست و گاهی بانوان خود برای راحتی و داشتن آسایش بیشتر خواستار این مسئله هستند بنابر این اقدام آقای وقفچی برای رسیدگی دقیق‌تر به مسائل زنان حوزه انتخابیه‌شان قابل تقدیر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار