رئیس دانشگاه زنجان;
رئیس دانشگاه زنجان همزمان با هفته پژوهش گفت: پژوهشگران زمینه سازان تحول و پیشرفت در هر جامعه ای هستند.
کد خبر: ۳۴۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 08 December 2016
رئیس دانشگاه زنجان روز گذشته در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر استان زنجان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسمات بزرگداشت در راستای معرفی هر چه بیشتر چهره های پژوهشگر کشور گفت: هفته پژوهش با همت چندین دستگاه اجرایی استان و با محوریت دانشگاه زنجان برگزار گردید.

خلیل جمشیدی افزود: خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در سطوح ملی برنامه های متنوعی در این رابطه از یک‌شنبه 21 تا 26 آذر ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برنامه های پیش بینی شده برای هفته پژوهش همزمان با سراسر کشور برگزار می گردند.

این مقام مسئول در ادامه به بخشی از اهداف ملی هفته پژوهش اشاره کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ و تقویت پژوهشگران، تبیین وضعیت موجود با شناسایی و عرضه یافته‌های پژوهشگران، بسترسازی برای تجاری سازی یافته‌های علمی و برقراری ارتباط سازنده پژوهشگران و فناوران و خریداران دستاوردها و تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه در نظر گرفته شده است.

جمشیدی همچنین با تاکید بر شعار در نظر گرفته شده برای هفته پژوهش گفت: برنامه‌های این هفته در زنجان با شعار پژوهش تقاضا محور، تجاری‌سازی فناوری، زیربنای اقتصاد مقاومتی، از 13 آذر آغاز شده است.

رئیس دانشگاه زنجان در پایان با اشاره به تجلیل از 26 پژوهشگر برتر استان زنجان به مناسبت هفته پژوهش، اظهار کرد: در این مراسم از برترین های حوزه پژوهش استان در حوزه های مختلف علمی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار