حجت الاسلام علی پناهی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان با اشاره به رسالت خطیر اصحاب رسانه اظهار داشت: امروزه رسانه های به عنوان یکی از ارکان نظام های دموکراتیک شناخته می شوند لذا اگر رسانه های ما در چهارچوب دین و ارزشها جرکت کنند نظام مردم سالاری دینی بیش از پیش توسعه یافته و مستحکم و نفوذ ناپذیر خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹ 21 November 2016
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان شامگاه روز گذشته در دیدار با برخی از چهره های فرهنگی و رسانه ای استان زنجان با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروز اگر کشور ما در عرصه های علمی و سیاسی و حتی نظامی در رتیه اول کشورهای منطقه قرار دارد دلیلش را باید در وجود تشکیلات و فرهنگ عظیمی به نام بسیج در کشور جستجو کرد.

حجت الاسلام پناهی افزود: بسیج به مثابه یک فرهنگ توانسته است در حوزه های مختلفی نقش آفرینی کند و خوشبختانه این نقش آفرینی ها بسیار مثبت و تاثیرگذار بوده است بطوری که نتایج آن در عرصه اقتصاد مقاومتی به خوبی قابل ملاحظه است.

وی ادامه داد: امروز کشور ما در زیر بمباران رسانه ای از سوی دشمن قرار دارد و هدف این بمباران اطلاعاتی که شامل طیف وسیعی از اخبار سیاسی ، فرهنگی و حتی آموزشی می شود چیزی نیست جز استحاله جامعه ایرانی و تبدیل کردن ملت بزرگ ایران به یک جامعه هویت باخته لذا ظهور و جلوه بسیج در عرصه مقابله با این تهاجم را باید در شکل دهی نیروهای توانمند فرهنگی و رسانه ای مشاهده کرد.

پناهی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و توصیه موکد ایشان به انشتار اخبار امیدبخش اظهار داشت: رشد و پویایی هر جامعه وابسته به وجود امید و نشاط در آن جامعه است و دشمن در طول سالها تلاش کرده است تا این امید و اعتماد به نظام را در مردم از بین ببرد لذا  در این شرایط حساسی رسالت اصحاب رسانه را می توان تقویت اعتماد و امید مردم به انقلاب و نظام مقدس اسلامی دانست.

این پژوهشگرحوزه علوم سیاسی تاکید کرد: یکی از راحههای توقیت اعتماد عمومی به انقلاب و نظام اسلامی مساله دفاع منصفانه از مظلوم در برابر ظالم است و طبعا ورود رسانه به این گونه مسائل می تواند موجب افزایش اعتماد و امید آحاد مردم و مظلومین به رسانه و هادمین عرصه رسانه و اطلاع رسانی جبهه انقلاب شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهنشان در پایان با تجلیل از فعالین رسانه ای حامی محرومین استان از اقدامات برخی رسانه ها در انعکاس اخبار مرتبط با مشکلات محرومین و روستاییان استان و شهرستان ماهنشان تقدیر کرد.

با تابناک زنجان همراه باشید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار