استاندار زنجان؛
اسداله درویش امیری صبح امروز در دیدار با جمعی از فرزندان شاهد و اعضای جمعیت شاهد استان زنجان گفت ما نمی خواهیم در کشور "تک صدایی" باشد، بلکه باید "چندصدایی" در چارچوب سه رکن اصلی انقلاب، رهبری و قانون اساسی وجود داشته باشد.
کد خبر: ۳۱۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 16 October 2016
استاندار زنجان گفت: فرزندان شهدا و جمعیت شاهد و ایثارگر باید با نگرشی واقع بینانه،مسائل مختلف کشور را رصد کرده و نسبت به مسائل دقیق باشند تا مورد سوء استفاده جریانات سیاسی قرار نگیرند.

اسداله درویش امیری صبح امروز در دیدار با جمعی از فرزندان شاهد و اعضای جمعیت شاهد استان زنجان افزود: ما نمی خواهیم در کشور "تک صدایی" باشد، بلکه باید "چندصدایی" در چارچوب سه رکن اصلی انقلاب، رهبری و قانون اساسی وجود داشته باشد.فرزندان شهدا و جمعیت شاهد و ایثارگر باید با نگرشی واقع بینانه،مسائل مختلف کشور را رصد نموده و نسبت به مسائل دقیق باشند تا مورد سوء استفاده جریانات سیاسی قرار نگیرند.

درویش امیری انقلاب اسلامی ایران را انقلاب "اخلاق"در تمامی ابعاد دانست و تاکید نمود: در وضعیت کنونی جامعه نیز پیشکسوتان عرصه انقلاب و شهادت باید درک صحیحی از اهداف انقلاب اسلامی داشته باشند و انقلاب را بصورت رویدادی چند وجهی مطالعه کنند تا مورد سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرند و جامعه به مسیر انحراف کشیده نشود.

استاندار زنجان جریان انقلاب اسلامی را شوک بزرگی برای جوامع بشری و حکام سایر مناطق جهان عنوان کرد و اظهار داشت: دین اسلام قبل از انقلاب اسلامی ایران نیز بعنوان یک مذهب مطرح بود ولی پیروزی انقلاب ایران و تشکیل جمهوری اسلامی موجب شد تا برخی از حاکمان سایر کشورها، اسلام ناب را تهدید جدی در جهان بدانند و بدنبال ایجاد انحراف در آن باشند.

درویش امیری به تلاش ابَر قدرتهای جهان در ایجاد انحراف و نمایش چهره ای خشن از اسلام ناب به جهانیان اشاره نمود و گفت: ابرقدرتهای جهان در جهت مقابله با اسلام، زمینه ظهور اسلام بِن لادِن و جریان خبیث داعش را فراهم آوردند، لذا ما باید با نمایش جلوه های رحمانی و زیبایی های دین اسلام، نگذاریم چهره این دین در جهان تخریب شود.

وی یادآور شد: فضای جامعه اسلامی و شیعی باید آکنده از مهر، اخلاق، تواضع و زیبایی باشد و از دامن زدن به اختلاف سلائق داخلی در کشور پرهیز نمائیم.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار