تا کنون 952 جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه شده است
703 نفر در لیست انتظار دریافت کمک هزینه جهیزیه قرار دارند و خواسته امروز امام حسین(ع) از مردم دستگیری از نیازمندان است.
کد خبر: ۳۱۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 15 October 2016
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از تحت پوشش قرار دادن بیش از ۶۰۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص خبر داد و گفت: ۷۰۰ نفر در صف دریافت کمک هزینه جهیزیه قرار دارند.

هدایت صفری امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره ) به عنوان قطعه‌ای از نظام جمهوری اسلامی، ریشه در تفکرات اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) یک شبکه مردمی و متصل بر ولایت است گفت: ترویج روحیه انفاق و همبستگی و گسترش مشارکت‌های مردمی و احیای زکات از اهداف این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان زنجان ابراز کرد: 22 هزار و 300 خانواده معادل 43 هزار نفر تحت پوشش این نهاد در استان زنجان هستند.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 200 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد دانش آموز و 600 نفر از آنها دانشجو هستند عنوان کرد: 3 هزار مستاجر از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

صفری تعداد زنان سرپرست خانوار و سالمندان تحت پوشش این نهاد را به ترتیب 14 هزار و 17 هزار برشمرد و افزود:این نهاد به 600 بیمار خاص و صعب‌العلاج خدمات رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از طرح‌های کمیته امداد امام خمینی طرح اکرام ایتام است، گفت: یک هزار و 630 نفر از قشرهای تحت پوشش به خانواده‌های ایتام اختصاص دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره ) استان زنجان توانمندسازی افراد تحت پوشش، ارتقای سلامت خانواده‌ها و ترویج سبک زندگی دینی را از مهمترین رویکردهای این نهاد عنوان کرد و افزود: این افراد برای اینکه در یک بستر حمایتی توانمند شوند نیاز به کمک‌های مردمی دارند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 952 جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه شده است، بیان کرد: 703 نفر در لیست انتظار دریافت کمک هزینه جهیزیه قرار دارند و خواسته امروز امام حسین(ع) از مردم دستگیری از نیازمندان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار