کد خبر: ۳۰۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 09 October 2016
سردار علیرضا صالحی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: استان زنجان در زمینه رتبه بندی جرایم رتبه پنجم در وقوع سرقت در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه این استان در بحث وقوع سرقت خودرو در شش ماهه سالجاری ۱۲ درصد کاهش،موتور سیکلت ۸ درصد کاهش، سرقت از مغازه ۷ درصد کاهش و کیف قاپی هم پنج درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه  کشف سرقت ها در استان زنجان طی شش ماهه سالجاری ۱۲۷ درصد رشد دارد، تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه انتظامی و فیزیکی پلیس در کاهش وقوع سرقت‌ها مؤثر بوده و دقت مردم نسبت به حفاظت از اموال بیشتر شده است.

صالحی افزود: با آموزش‌هایی که انجام‌گرفته و آگاهی و دقت مردم سرقت‌ها در استان زنجان کاهش داشته و در استان زنجان وقوع سرقت ها از خودرو، منازل، خودرو بسیار کاهش محسوسی داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، استان زنجان را جزو سه استان امن کشور دانست و گفت: استان زنجان در شاخص های امنیتی عملکرد خوبی دارد چرا که این استان در سالجاری سرقت مسلحانه، جرایم خشن و گروگان گیری نداشته است.

صالحی یاد آورشد: پارک ها جایی برای استراحت و تفریح خانواده ها است و نباید مکانی برای آزار و اذیت مردم باشد و پلیس نیز برای جلوگیری از وقوع مشکلات و ناهنجاری ها وارد عمل می شود.

وی گفت: نیروی انتظامی استان زنجان در بحث رعایت حقوق شهروندی جایگاه خوبی در کشور دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار