کد خبر: ۳۰۹۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 09 October 2016
مسئول ذبح قربانی در مسیر دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان گفت: ذبح احشام نذری در چهار ایستگاه مسیر دسته عزاداری حسینیه اعظم  انجام می شود.

 رسول احدی به فعالیت های انجام شده در بخش ذبح قربانی در مسیر دسته عزاداری اشاره  کرد و گفت : برای ذبح قربانی در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان چهار ایستگاه پیش بینی شده است.

وی ایستگاههای ذبح قربانی را  اول خیابان ضیایی، سبزه میدان،چهار راه انقلاب، چهار راه صدر جهان و  مقابل پار کینیگ  ضلع جنوبی حسینیه اعظم  اعلام کرد.

مسئول ذبح قربانی در مسیر دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان گفت: در طول مسیر عزاداری اکیپ ها از ساعت ۱۱ صبح روز  دوشنبه در ایستگاهها مستقر خواهند شد.

احدی تاکید کرد: برای ذبح قربانی در روز دسته عزاداری ۲۲ ذابح ،۱۵ نفر در کشتار گاه فعالیت خواهند داشت  و اکیپ متشکل از جوانان که ۱۲۰ نفر هستند در بحث جمع آوری قربانی فعالیت خواهند کرد و اکیپ ۱۰ نفره که صدور قبوض ذبحی را بر عهده  خواهند داشت.  

وی  به بحث ناظرین شرعی اشاره کرد و گفت: این واحد در دو سال گذشته ایجاد شده و از طرف نهاد نمایندگی ولی فقیه  در دامپزشکی ناظرین شرعی اعزام می شوند  و در مسیر ذبح قربانی نظارت لازم را دارند.

مسئول ذبح قربانی در مسیر دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان افزود: برای انتقال قربانیان ۶۰ دستگاه خودرو پیش بینی شده است.

احدی به طرح نیابتی اشاره کردو گفت: خوشبختانه استقبال از این طرح در دهه محرم سال گذشته بسیار خوب بوده است.

وی یاد آورشد: در دهه ماه محرم سال گذشته دوهزار و 400راس گوسنفد ذبح شد که از این تعداد ۷۰۰ گوسفند نیابتی بوده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار