کد خبر: ۳۰۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 01 October 2016
رئیس هیئت بدمنیتون استان، از کسب عنوان قهرمانی ورزشکار زنجانی در رقابت‌های رنکینگ قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه اولین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان به میزبانی زنجان برگزار شد، افزود: در این مرحله از رقابت‌ها سروش اسکندری از زنجان توانست در فینال بخش انفرادی با نتیجه 3 بر صفر فرزین خانجانی از تهران را شکست داده و قهرمان شود. عنوان سومی مشترک بخش انفرادی نیز به امیر جباری از همدان و مهران شهبازی از کردستان رسید.

وی با یادآوری اینکه این رقابت‌ها در بخش دونفره نیز برگزار شد، تصریح کرد: در بخش دو نفره نیز تیم امیر و علیرضا قاسمی توانست با نتیجه 3 بر صفر و پیروزی برابر تیم صدرالدین صادقی و عرفان جوینده به مقام قهرمانی برسد. همچنین تیم‌های عباس زورمند و محسن خمری به همراه محمدرضا باقری و امین سایمانی از زنجان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

این فعال ورزشی با تاکید بر اینکه برگزاری چنین رقابت‌های باعث می‌شود تا ورزشکاران ضمن محک زدن رقیبان اصلی خود، همواره از آمادگی بالایی برای حضور در رقابت‌های برون‌مرزی برخوردار باشند، اظهار کرد: خوشبختانه ورزشکاران زنجانی در این دوره از رقابت‌ها از آمادگی بالایی برخوردار بودند و همین امر باعث شد که هم در بخش انفرادی و هم در بخش دو نفره نفر برگزیده برای رفتن به روی سکو داشته باشیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با تاکید بر اینکه اگر قصد داریم ضمن حفظ جایگاه فعلی بدمینتون، نسبت به ارتقای این جایگاه نیز گام‌های مؤثری برداریم، باید نسبت به مقوله جانشین‌پروری اقدام کنیم، خاطرنشان کرد: جانشین‌پروری عامل مهم در حفظ و ارتقای جایگاه بدمینتون زنجان در سطح کشور خواهد بود؛ چرا که توجه به این مقوله باعث می‌شود تا برای ورزشکارانی که امروز در عرصه ملی افتخار کسب می‌کنند، جایگزین داشته باشیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار