کد خبر: ۳۰۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 01 October 2016
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه منبر محوری، قرآن محوری و نماز محوری تاکید سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: متاسفانه برخی از هیئت های مذهبی منبر گریز و نماز گریز هستند.

وی با بیان اینکه منبرها نباید خالی باشد و باید در حسینیه ها  و مساجد از منبر استفاده شود گفت: فریضه نماز بحث مهمی است چرا که امام حسین (ع) شهید نماز است و باید نماز عاشورا در مساجد و حسینیه ها با شکوه برگزار شود.

صفی یاری تاکید کرد: زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و حماسه ساز است که حماسه خلق می کند و الگو شده و جریان سازی می کند بنابراین باید نماز عاشورا در برنامه ها به خوبی مورد نظر باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: پرچمداری بصیرت افتخاری برای ما است و این جایگاه بزرگی است و باید قدر آن را بدانیم.

صفی یاری تصریح کرد: حرکت ها و تلاش های مداحان و هیئت های  مذهبی موجبات خوشنودی حضرت امام زمان(عج) و حضرت فاطمه زهرا(س) را فراهم می کند و لباس نوکری و خادمی در آستان عاشورایی لطف و عنایتی است بنابراین باید با رعایت اصول در تحقق این امر مهم تلاش کنند.

وی افزود: هیئت های مذهبی باید مدیریت شده برنامه ها را در ایام دهه اول محرم در دستور کاریی خود قرار دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان یاد آورشد: مسئله نظم و انسجام در برنامه های هئیتی بسیار مهم است  و در هیئت ها جلوه نظم و انظباط و انسجام و قانون مداری باید حاکم باشد.

صفی یاری افزود: هیئت ها و محافل دینی باید جلوه انسجام و نظم باشند و مردم باید درس انضباط و قانون مندی و برنامه محوری را از هیئت ها ببینند.

وی گفت: بهترین زمان ها  برای عزاداری ها مد نظر قرار گیرد تا بازخورد خوبی داشته و باعث ناراحتی مردم نشود و این خود مهمترین شاخصه یک هیئتی خوب است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار