زنجان پرچمدار بیرق اربعین؛
در اربعین سال گذشته به پنج هزار نفر در روز در نجف اشرف خدمات رسانی شد و امسال این ظرفیت به چهار برابر و ۲۰ هزار نفر در روز افزایش می یابد.
کد خبر: ۳۰۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 28 September 2016
قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: ستاد اربعین استان در چهار نقطه شهر نجف اشرف و در عمود ۶۶۱ به نام حیدریه به زائران اربعین خدمات رسانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عزالدین موسوی ظهر چهارشنبه در نشست خبری خود با خبرنگاران در محل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان، یادآور شد: از سال ۸۲ ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور راه‌اندازی و به‌تبع آن در سال ۸۵ هم در استان زنجان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی اظهار کرد: این ستاد از زمان تأسیس تاکنون نسبت به نوسازی و بازسازی و توسعه حرم مطهر امامین که درخورشان امام باشد اقدامات لازم را انجام داده است.

قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: ستاد عتبات عالیات کشور به عنوان پشتیبان بحث ستاد اربعین است و امسال با توجه به پتانسیلی که در استان ما وجود دارد و با توجه به اینکه زنجان خدمت رسانی مطلوبی به زائران در مراسم پیاده روی اربعین داشته  است، امسال هم فعالیت خود را بیشتر کرده است.

موسوی گفت:  ستاد اربعین استان زنجان در چهار نقطه شهر نجف اشرف و در عمود  ۶۶۱ که به نام حیدریه به زائران اربعین خدمات رسانی خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در اربعین سال گذشته پنج هزار نفر در روز در نجف اشرف  به زوار خدمات رسانی شد و امسال این ظرفیت به چهار برابر و ۲۰ هزار نفر در روز افزایش می یابد.

قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای ساماندهی به نذورات مردمی، گفت: خوشبختانه ستاد عتبات عالیات از زمان تاسیس تاکنون پروژه‌های زیادی را در حر مین عسگر ین انجام داده است.

موسوی  با اشاره به ساخت ضریح امامین عسکریین در زنجان، گفت: برای اجرای این پروژه 3.5 میلیارد تومان برآورد شده است و در حال حاضر از  پیشرفت 35 درصدی برخوردار است و تا پایان سال این سازه در سامرا نصب می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار