در حال حاضر ۹ کلینیک غیر دولتی، دو موسسه و ۶ مجتمع در زنجان فعال است و تاکنون دو هزار و ۴۱۹ مورد به این مراکز مراجعه شده است.
کد خبر: ۳۰۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 27 September 2016
مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: دو هزار و ۳۸۵ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند که از این تعداد ۷۵۶ زن قابلیت بازتوانی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی قیداری ظهر سه شنبه در همایش روز خانواده، افزود: خانواده مهمترین رکن اجتماعی است و در معرض آسیبهای اجتماعی قرار دارد که باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه توجه به ارزشهای دینی و اسلامی باعث می شود خانواده از گزند آسیبها در امن باشد و سالم کند، ادامه داد: در حال حاضر ۹ کلینیک غیر دولتی، دو موسسه و ۶ مجتمع در زنجان فعال است و تاکنون دو هزار و ۴۱۹ مورد به این مراکز مراجعه شده است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان  زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان را دو هزار و ۳۸۵ نفر اعلام کردو گفت: برای توانمندی سازی بانوان اقدامات خوبی توسط بهزیستی استان انجام می شود.

محمدی قیداری تعداد  گروه های همیار فعال در استان را ۲۲ مورد اعلام کرد و گفت: فعالیت این گروه ها بسیار مطلوب است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: تقویت کار کردهای  خانواده و توانمند سازی بانوان سرپرست  خانوار از اهداف مهم سازمان بهزیستی استان زنجان است.

محمدی قیداری افزود: هزار و ۶۴۱ خانواده تحت پوشش بهزیستی استان زنجان قابلیت باز توانی دارد ولی متاسفانه ۷۵۶ نفر از زنان سرپرست خانوار غیر قابل باز توانی هستند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار