لبیک زنجانیها به دانش آموزان بی بضاعت
طبق آمار امسال یک میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال کمک به صورت نقدی و بیش از چهار میلیارد ۷۸۵ میلیون ریال به صورت غیرنقدی و کالایی کمک شده است.
کد خبر: ۳۰۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 25 September 2016
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان  با بیان اینکه جشن ملی و معنوی عاطفه‌ها هر سال در آستانه بازگشایی مدارس به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: هر سال این جشن با برپایی پایگاه‌هایی در معابر و میادین و در مدارس برگزار می‌شود و امسال در یک نوآوری این جشن به صورت دو مرحله‌ای برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها از یکم تا ۲۵ شهریورماه در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان، برگزار شد، اضافه کرد: طبق آمار امسال بیش از ۸۵۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در معابر و میادین و نقاط مختلف شهر دایر شدند.

حسنلو با بیان اینکه مشارکت مردم در این جشن همچون سنوات گذشته قابل تقدیر بود، افزود: طبق آمار امسال یک میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال کمک به صورت نقدی و بیش از چهار میلیارد ۷۸۵ میلیون ریال به صورت غیرنقدی و کالایی کمک شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: مردم خیر و نیکوکار استان زنجان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها بیش از شش میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال به دانش‌آموزان کمک کردند و این کمک‌ها در اسرع وقت بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است.

حسنلو  با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز از دهم مهرماه و با محوریت مدارس و با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، اضافه کرد: بیش از ۵۳۰ آموزشگاه در این مرحله نیز میزبان جشن ملی و معنوی عاطفه‌ها خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس ترویج فرهنگ انفاق و احسان بین دانش‌آموزان است، تصریح کرد: رویکرد امسال جشن عاطفه‌ها مبتنی بر رفتار و نگرش جامعه و نیکوکاران از طریق تسریع فرهنگ نوع‌دوستی در تأمین نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار