ماموران قلابی به بهانه مقابله با حضور داعش در تهران، از اتباع افغان سرقت می‌کردند.
کد خبر: ۲۸۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 03 September 2016
اوایل فروردین امسال مردی افغان با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 34 تهران از دو مامور قلابی به اتهام سرقت شکایت کرد.

شاکی به بازپرس نصرتی گفت: در ساختمان نیمه‌کاره‌ای کار می‌کردم که دو مرد ایرانی که بی‌سیم داشتند و خود را پلیس معرفی می‌کردند، وارد آنجا شدند.

آن دو مدعی بودند که به آنها گزارش شده افراد داعشی وارد خاک ایران شده‌اند و تعدادی از آنها شباهت بسیاری به اتباع افغان دارند و باید از ما تحقیق کنند. بعد یک کیسه مشکی به من داده و مجبورم کردند پول، کارت بانکی و مدارکم ر ا داخل آن بگذارم. بعد ما را سوار خودرویی کرده و در محلی خلوت رها کردند.

با دستور قضایی، ماموران اداره پنجم پلیس آگاهی تهران در جست‌وجوی سارقان مامورنما بودند، که افراد دیگری نیز به پلیس آگاهی مراجعه و از دو مامور قلابی شکایت کردند. چند روز پیش یکی از دزدان حرفه‌ای در اسلامشهر دستگیر شد.

او به دزدی‌‌های سریالی از اتباع افغان اعتراف کرد. ماموران زمانی که برای دستگیری همدست او اقدام کردند، وی خود را از طبقه سوم خانه‌اش به پایین انداخت که مصدوم شد. این متهم نیز در بازجویی اعتراف کرد با دوستش از 13نفر سرقت کرده‌‌اند.

متهمان دیروز روانه زندان شدند. تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.
برچسب ها: ذاعش ، پلیس تقلبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار