در گفتگو با تابناک زنجان اعلام شد;
معاون سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به افزایش عناوین خدماتی و فرهنگی ار ارائه شده به اصحاب رسانه استان زنجان گفت: از این پس خدمات حقوقی و مشاوره‌ای رایگان به اصحاب رسانه استان زنجانارائه می شود.
کد خبر: ۲۸۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴ 03 September 2016
نوید کمالی در گفتگو با خبرنگار تابناک زنجان با اشاره به رویکرد سازمان بسیج رسانه در ارائه خدمات فرهنگی و حمایتی به اصحاب رسانه گفت: سازمان بسیج رسانه به عنوان یک نهاد انقلابی و جوان از بدو تشکیل در تلاش است تا در راستای تعالی بخشی فعالیت های اصحاب رسانه اقدام به ارائه خدمات آموزشی ، فرهنگی و خدماتی نمایند.

معاون سازمان بسیج رسانه استان زنجان افزود: طرح ولایت اصحاب رسانه استان که در قالب اردوی فرهنگی ورزشی اصحاب رسانه برگزار گردید یکی از برنامه های موثر و موفقی است خوشبختانه با استقابل اصحاب رسانه استان روبرو شد.
 
وی ادامه داد: یکی از مهمترین خدمات مورد نیاز اصحاب رسانه مساله حمایت حقوقی در شرایط سخت و قضائی است زیرا خواسته یا ناخواسته این قشر پر تلاش در طول فعالیت خود بدلیل حساسیت بالای عرصه خبر و اطلاع رسانی در معرض مواجهه با مسائل قضائی هستند.

کمالی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره ای و حقوقی رایگان به اصحاب رسانه استان زنجان گفت: از این پس تمام اعضای سازمان بسیج رسانه استان زنجان از خدمات رایگان حقوقی و مشاوره ای مربوط به آن برخوردار خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: سازمان بسیج رسانه حامی فعالین رسانه ای دوستدار انقلاب ، کشور و ارزش هاست و طبعا در این مسیر بر تنوع و گستره خدمات قابل ارائه به اصحاب رسانه استان خواهد افزود.

کمالی تاکید کرد: تمام اعضای عضو سازمان بسیج رسانه برای دریافت خدمات رایگان حقوقی و مشاوره ای می توانند به سازمان بسیج رسانه استان زنجان مراجعه نمایند.

معاون سازمان بسیج رسانه استان زنجان در پایان اظهار داشت: تمام اصحاب رسانه استان زنجان می توانند برای بهره مندی از خدمات سازمان بسیج رسانه استان به دفتر این سازمان واقع در سه راه امجدیه – کانون فرهنگی ورزشی امام علی(ع) – طبقه دوم – سازمان بسیج رسانه مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس www.ZanjanFestival.ir مراجعه نمایید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار