تابناک زنجان گزارش می دهد;
آراض ضیایی در جلسه روز گذشته با کسب 8 رای از 13 رای ماخوذه سعید امیدی رئیس جوان شورای شهر را کنار زد و بار دیگر بر کرسی ریاست پارلمان شهری زنجان تکیه زد.
کد خبر: ۲۸۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳ 31 August 2016
در جلسه رسمی و علنی روز گذشته آراض ضیایی پس از یک سال حاشیه نشینی بار دیگر به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان برگزیده شد.

آراض ضیایی در این جلسه با کسب 8 رای از 13 رای ماخوذه سعید امیدی رئیس جوان شورای شهر را کنار زد و بار دیگر بر کرسی ریاست پارلمان شهری زنجان تکیه زد.

نکته جالب توجه این رخداد کسب تنها 5 رای از 13 رای توسط سعید امیدی می باشد که طبعا این تعداد رای حاوی پیامی نسبت به دوران ریاست وی در شورای اسلامی شهر زنجان است.

البته باید توجه داشت که امیدی در طول دوران مسئولیت خود به عنوان یکی از فعال ترین و پویا ترین اعضای شورای اسلامی شهر زنجان شناخته می شد و طبعا حجم فعالیت های همراه با تعامل وی با نهادها و مراکز سیاسی و خدماتی استان قابل تقدیر است.

البته نباید از این واقعیت نیز غافل شد که شورای اسلامی شهر و شهرداری زنجان در ماههای اخیر با هجمه های زیادی از سوی رسانه ها و افکار عمومی روبرو شده است که نمونه آن را در پروژه سبزه میدان می توان مشاهده نمود!

با این حال باید دید که آیا شورای اسلامی چهارم زنجان در ایستگاه آخز خود با پروژه های شاخص اما بحران زده چه خواهد کرد و آیا این پروژه ها به عنوان پاشنه های آشیل سیستم مدیریت شهری در انتخابات آینده موجبات ابقاء اعضای فعلی را در پنجمین شورای اسلامی شهر زنجان فراهم خواهد کرد و یا خیر ؟!

اما شما فعالیت شورای اسلامی شهر زنجان را تا این مرحله از عمر آن چگونه ارزیابی می کنید ؟ دیدگاههای خود را جهت انتشار در تابناک زنجان برای ما ارسال نمایید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار