برای نخستین باز در زنجان صورت گرفت;
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان اظهار داشت: بیمارستان امام حسین (ع) از این پس میزبان مادران خواستار زایمان در آب خواهد بود.
کد خبر: ۲۸۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹ 29 August 2016
زایمان در آب یکی از روش‌های جدید برای حمل وضع می‌باشد که نظر بسیاری از زنان باردار را به خود جلب کرده است زیرا مادرانی که قبلا از این روش برای به دنیا آوردن فرزند خود استفاده کرده‌اند ابراز می‌دارند که این روش فشار روحی و درد کمتری به همراه دارد و خاطره شیرین‌تری از زایمان را در ذهن آن‌ها باقی گذاشته است.

اما استان زنجان نیز برای نخستین بار شاهد انجام اینگونه زایمان بود که در این رابطه رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان با بیان انجام این زایمان در این بیمارستان اظهار داشت: زایمان در آب توسط پزشکان متخصص زنان و زایمان انجام شد.

عباس مرتضوی افزود: انجام زایمان در آب با رضایت‌مندی کامل مادر همراه بوده است و از این پس با راه‌اندازی این بخش در بیمارستان امام حسین (ع) تعدادی از مادران باردار متقاضی می‌توانند ماهانه از طریق فرآیند زایمان در آب نوزاد خود را به دنیا می‌آورند.
 
وی ادامه داد: در بیمارستان امام حسین (ع) همه پروسه زایمان در آب انجام شده و با آماده‌سازی فرآیند زایمان در آب، تولد نوزاد نیز در آب انجام می‌شود.
 
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان در پایان اظهار داشت: برای انجام زایمان در آب، پزشکان متخصص و کادر درمانی آموزش‌های تخصصی لازم را دیده‌اند و از ماه آینده تعدادی از زایمان‌ها به صورت زایمان در آب گنجانده خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار