تابناک زنجان گزارش می دهد;
استاندار جدید زنجان چهارشنبه معارفه می شود اما در این واپسین ماههای عمر دولت یازدهم مردم از استاندار جدید زنجان چه می خواهند.
کد خبر: ۲۸۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱ 23 August 2016
شاید خبر معرفی استاندار جدید زنجان را بتوان به عنوان مهمترین خبر روز گذشته استان زنجان دانست زیرا برخلاف تمام گمانه زنی ها گزینه منتخب دولت برای سکانداری استان زنجان نه تنها یک فرد بومی نیست بلکه دارای گرایشات تند سیاسی نیز نمی باشد که این خود نویدبخش پایانی آرام برای دولت یازدهم در استان زنجان می باشد.

در واقع در صورت معرفی یک استاندار تندرو این احتمال می رفت که در آخرین ماههای باقی مانده از عمر دولت یازدهم استان زنجان به صحنه رقابت گروههای حامی دولت برای کسب سهمیه از عرصه مدیریت استان بدل شود زیرا در طول دوره مدیریت استاندار سابق یکی از هجمه های یاران سابق وی عدم ارائه سهمیه مناسب به ایشان در عرصه مدیریت استان بود.

به عبارت دیگر استاندار سابق گرچه دارای سابقه روشن سیاسی در جبهه اصلاحات بود اما بدلیل سیاستهای دولت یازدهم زیاد مایل به ارائه فضا و فرصت به همفکران تندور و بومی اش نبود زیرا می دانست که در صورت ایجاد فضا برای ایشان ممکن است حاشیه های سیاسی فراوانی در استان رقم بخورد که برایند آنها تنها به تضعیف جایگاه دولت در این استان خواهد انجامید.

اما حال که برخلاف تلاش ها و گمانه زنی های سابق، دولت یک فرد غیر بومی و کمتر سیاسی را به عنوان نماینده عالی خود در استان زنجان انتخاب نموده است می توان با قاطعیت عنوان نمود که دولت یازدهم در واپسین ماههای عمر خود خواستار آرامش در یکی از سیاسی ترین استانهای کشور است زیرا هر حاشیه سیاسی می تواند به ریزش بیش از پیش آرای دولت در این استان منجر شود.

البته باید توجه داشت که خوشبختانه آنگونه که در نخستین اظهارنظرهای رسانه ای استاندار جدید زنجان مشخص است وی بدلیل داشتن سبقه مدیریت اقتصادی دارای نگاهی مثبت به ظرفیتهای اقتصادی استان زنجان است و طبعا در صورت همراهی و هم گامی با رسانه ها می تواند به در این واپسین ماههای عمر دولت یازدهم به عنوان یک مدیر موفق و دلسوز در حافظه تاریخی مردم شریف زنجان باقی بماند.

اما نظر شما چیست ؟ شما نیز می توانید دیدگاهها و انتظارات خود را از استاندار جدید زنجان جهت انتشار و پیگیری برای تابناک زنجان ارسال نمایید.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار