در گفتگو با تابناک زنجان مطرح شد;
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقبه در ناحیه مقاومت سپاه ماهنشان با اشاره به اهمیت حفظ آثار و خاطرات آزادگان گفت: تلاش می کنیم تا مجموعه خاطرات ارزشمند اسرا و آزادگان ماهنشانی برای حفظ در تاریخ جمع آوری و چاپ شود.
کد خبر: ۲۸۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 22 August 2016
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ماهنشان در دیدار با جمعی از خانواده های  اسرا و آزادگان شهرستان ماهنشان با اشاره به اهمیت تجلیل از ایثار و ایستادگی این ایثارگران اظهار داشت: اگر به  تصاویر لحظه بازگشت آزادگان دقت کنیم شاهد بوسه زدن آزادگان برخاک ایران در هنگام ورود به ایران خواهیم بود که این خود نشانه علاقه و مهین دوستی این آزادگان عزیز است.

حجت الاسلام علی پناهی اظهارکرد: دشمنان ایران در دوران دفاع مقدس و بعد از آن تلاش زیادی انجام دادندتا انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ایران را از پا درآورند.

وی افزود: اگر به خاطرات اسرا مراجعه کنیم در می یابیم که در زمان جنگ و بعد از آن وعده هایی زیادی به اسراءایرانی می دادند از جمله قول پناهندگی ،امکانات رفاهی و زندگی، فرستادن به کشور های غربی از جمله آمریکا تا با این وعده های دروغین این عزیران جذب منافقین شده و در راه اهداف این دشمنان قدم بردارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ماهنشان گفت:حوشبختانه ایستادگی و مقاومت اسرای ایرانی به حدی بود که گاهی در اثر شکنجه های فراوان منجر به شهادت رسیدن آنها می شد.

وی ادامه داد: بدون شک ایثارگران و آزادگان الگوی کاملی از مقاومت و ایستادگی برای عموم مردم به ویژه جوانان نسل چهارم انقلاب شدند.

وی افزود: شهر شهید پرور و انقلابی ماهنشان دارای ۱۵ آزاده سرافرازاست لذا در تلاش هستیم تا با انتقال تجربیات این عزیزان به بسیجیان موجب بهره مندی بیش از پیش نسل جوان از این گنجینه های فرهنگی شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ماهنشان در پایان اظهار داشت: تلاش می کنیم تا در برنامه های راهیان نور، جهاد سازندگی ، روشنگری و بصیرت افزایی از تجربیات این عزیزان استفاده بهینه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار