رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از متلاشی شدن یک باند سه نفره که گوشی های تلفن همراه و دیگر وسایل رانندگان و شهروندان یاسوجی را شبانه با زور و تهدید می بردند، خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱ 21 August 2016
سرهنگ "خداکرم پاکروان" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف شبانه از رانندگان و شهروندان در یاسوج مأموران پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد چند نفر شب هنگام با یک دستگاه خودرو سمند پلاک مخدوش و با زور و تهدید افراد گوشی های تلفن همراه و دیگر وسایل آنها را به سرقت می بردند.

سرهنگ پاکروان با بیان اینکه سارقان به محض ارتکاب اعمال مجرمانه خود گوشی های تلفن همراه را خاموش می کردند، بیان کرد: در تحقیق از مال باختگان تصاویر سارقان چهره نگاری و در اختیار مأموران قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مأموران حین بررسی پرونده های شکایت دریافتند که در آخرین سرقت انجام شده در درگیری سارقان و مال باخته شیشه جام عقب خودروی سمند سارقان شکسته شده است.

سرهنگ پاکروان تصریح کرد: با اقدامات فنی و هوشیاری مأموران خودروی پلاک مخدوش سارقان در یک مغازه تعویض شیشه در حالی که شیشه آن چسب کاری شده بود، مشاهده شد.

وی عنوان کرد: در حالی که خودرو یاد شده به طور نامحسوس تحت مراقبت مأموران بود، چند دقیقه بعد سه جوان که تیپ و قیافه آنها با مشخصات اعلامی از سوی شاکیان هم خوانی داشت، سوار بر خودرو شدند و به سمت مرکز شهر حرکت کردند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با درایت و مراقبت لازم در یک عملیات غافلگیرانه خودروی سمند متوقف و راننده و دو سرنشین آن دستگیر شدند.

سرهنگ پاکروان افزود: مالباختگان به محض مشاهده متهمان آنها را شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: هرسه سارق سابقه دار هستند و تاکنون هفت فقره سرقت به عنف و دو فقره نزاع و درگیری با چاقو اقرار کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با حضور سارقان صحنه های سرقت  بازسازی و تا کنون چندین دستگاه گوشی تلفن همراه از آنها کشف شده است.

سرهنگ پاکروان اضافه کرد: هرسه سارق پس از تحویل به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار